Cele patru food-truck-uri cumpărate de CJ Bihor cu fonduri nerambursabile și destinate promovării produselor tradiționale locale pot fi închiriate și pentru Târgul de Paști care va avea loc în Oradea din 7 până în 17 aprilie.

Procedura de închiriere a fost lansată de Agenția de Dezvoltare Durabilă Bihor, din subordinea administrației județene, care precizează că două autorulote pot fi utilizate pentru comercializarea unor produse precum mezelurile și brânzeturile, una pentru vânzarea produselor de panificație și patiserie, iar cealaltă pentru desfacerea produselor cum sunt conservele, băuturile alcoolice și non-alcoolice (de exemplu, sortimente de vinuri locale, bere artizanală, pălincă etc.).

Închirierea se face numai pentru operatorii economici din Bihor care dețin certificat de producător local, iar înscrierile la procedură se fac până pe 26 martie.

Comercianții trebuie să respecte cu strictețe, în fiecare zi a Târgului de Paști, programul agreat cu organizatorul în cadrul evenimentului, precum și orarul de funcționare, și să se asigure că vor avea cantități suficiente de produse pentru a fi puse în vânzare pentru întreaga perioadă a acestuia.

De asemenea, comercianții trebuie să dețină documente de proveniență și de conformitate a calității pentru toate produsele vândute și să asigure expunerea estetică a produselor și afișarea în mod vizibil a prețurilor care nu pot fi modificate pe durata evenimentului.

Taxa de închiriere este de 150 RON /comerciant/food truck/zi + TVA, la care se adaugă o garanție de 5.000 lei/comerciant/autorulotă ca garanție percepută pentru eventuale daune, 400  lei + TVA taxă de instalare și racordare la utilități. Consumul de curent va fi contorizat pentru fiecare amplasament și se va achita la încheierea evenimentului pe baza citirii contoarelor.

În cazul în care vor exista mai multe solicitări pentru același amplasament, departajarea se va face prin licitație, ce urmează a fi organizată de ADD Bihor în data de 27 martie, la ora 11:00. Licitația se va desfășura după regula licitației competitive, iar câștigătorul stabilit va fi cel care oferă prețul cel mai mare și care corespunde cerințelor proprietarului din punct de vedere estetic și a produselor comercializate.

Detaliile privind regulamentul și documentele necesare înscrierii pot fi consultate pe site-ul CJ Bihor.

Urmăriți BIHOREANUL și pe Google News!