Programul de lucru al Primăriei pentru operaţiunile încasare, preluare şi operare de declaraţii de impozite şi taxe locale în Ajunul Crăciunului este stabilit între orele 08.30 - 16.30, activitatea urmând să fie reluată în perioada 28.12.2009 - 30.12.2009, cu programul stabilit între orele 08.30-16.30, se anunţă într-un comunicat de presă trimis de municipalitate.

Municipalitatea mai informează că programul normal cu publicul se suspendă din data de 31.12.2009 şi se reia în data de 04.01.2010, iar plata debitelor restante şi a amenzilor de circulaţie în 48 de ore se va realiza, prin intermediul Sistemului de Plăţi Online de pe site-ul Primăriei Municipiului Oradea, la adresa www.oradea.ro sau prin unităţile Direcţiei de Poştă şi prin unităţile C.E.C.

În perioada 04.01 - 18.01.2010, la camera 14 de la parterul Primăriei se vor încasa taxe fără debit, adică taxe de timbru, taxe pentru emiterea certificatelor fiscale, avizelor şi autorizaţiilor de orice fel şi amenzi de circulaţie plătite în 48 de ore. În aceeaşi perioadă, contribuabilii, persoane fizice sau juridice, care solicită certificate fiscale fără datorii şi nu şi-au achitat obligaţiile fiscale până la data de 30.12.2009 o pot face prin virament bancar.

Primăria mai anunţă că în perioada 04.01.2010 - 18.01.2010 declaraţiile fiscale de clădiri şi terenuri vor fi preluate la C.I.P, camera 23, iar cele de auto la camera 7 pentru persoane juridice şi la camera 9 pentru persoanele fizice. Declaraţiile urmând să fie prelucrate după data de 18.01.2010.

Începând cu data de 18.01.2010 încasarea impozitelor şi taxelor de orice fel, datorate bugetului local, se va relua la camera 14, parterul Primăriei Oradea, prin intermediul Sistemului de Plăţi Online de pe site-ul Primăriei Municipiului Oradea, la adresa www.oradea.ro, prin unităţile Direcţiei de Poştă, precum şi prin unităţile C.E.C.