Oradea şi Băile Felix sunt promovate la vecini. Cele două localităţi vor fi prezente în perioada 26 februarie - 1 martie la Târgul Internaţional de Turism din Budapesta "Utazas - International Tourism Exhibition".

Acesta este cel de-al doilea târg internaţional de turism în cadrul căruia Oradea îşi prezintă atracţiile, după cel de la Viena, care a avut loc în perioada 15-18 ianuarie.

Participarea la târgul de turism se realizează prin intermediul Autorităţii Naţionale pentru Turism şi Biroul de promovare şi informare turistică al României din Viena (organizatorul târgului din partea României), în cadrul standului de peste 150 mp rezervat României.

"Anul acesta, România este ţara parteneră. La fel ca şi la Viena, cele două structuri organizatoare, Autoritatea Naţională pentru Turism şi Biroul de promovare şi informare turistică al României din Viena, au invitat Municipiul Oradea ca oraş partener al României, Oradea beneficiind de un Info-Desk mai mare şi de panouri publicitare în cadrul târgului", precizează reprezentanţii Primăriei Oradea.

La Budapesta, Oradea şi Băile Felix se vor prezenta sub genericul "Capitala ArtNouveau şi a Băilor termale din România". Broşura a fost concepută pentru a surprinde cât mai bine cele mai importante aspecte pe care un turist le poate vedea sau încerca în zonă. Oferta turistică cuprinde şi componenta urban-culturală, încărcată de istorie (Sfântul Ladislau, patrimoniul religios al Oradiei), cât şi componenta băilor termale şi spa-urilor din oraş.

"Această ofertă este completată de numeroasele obiective turistice din judeţul Bihor, fie că vorbim de munţii Apuseni sau de peşterile Farcu sau Meziad. În cadrul târgului promovarea va insista pe moştenirea imperiului Austro-Ungar din Oradea, pe oferta deosebită a munţilor Apuseni şi nu în ultimul rând unicitatea calităţilor apelor termale din zonă", mai precizează reprezentanţii municipalităţii.

Realizarea materialului a fost coordonată de Asociaţia pentru promovarea turismului din Oradea şi regiune. Potrivit organizatorilor, astfel de activităţi de promovare vor continua şi pe piaţa internă prin participarea la cele mai importante târguri de turism din România (Cluj Napoca, Timişoara, Braşov).