Pentru al doilea an consecutiv, Termoficare Oradea îşi încurajează clienţii consumatori - persoane fizice, juridice, dar şi asociaţiile de proprietari - să îşi obţină factura, în mod gratuit, în format electronic. Pentru fiecare client care accesează factura electronică, compania va planta un arbore ornamental care îi va purta numele.

Acţiunea "Protejează natura! Activează factura electronică şi noi vom planta un copac pentru tine", face parte din cadrul campaniei "Plantează azi pentru mâine", dezvoltată în cadrul Programului "Dezvoltare durabilă, grijă pentru viitor", program de interes regional pentru creşterea calităţii vieţii cetăţenilor şi protecţia mediului înconjurător.

De la lansarea campaniei, în anul 2016, şi până în prezent, 220 de consumatori au răspuns pozitiv invitaţiei noastre. Prin urmare, Termoficare Oradea a plantat 80 de arbori în perimetrul CET-ului, restul de 140 de copaci urmând a fi plantaţi în luna aprilie a acestui an, pe Calea Borşului.

Acţiunea continuă şi în 2018, astfel: pentru fiecare consumator care accesează factura verde în perioada 25 martie - 1 noiembrie 2018, vom planta un copac care-i va purta numele şi ne vom ocupa de îngrijirea acestuia. Orădenii sunt invitaţi şi de această dată să vină alături de noi la acţiunea de plantare, data şi locul urmând a fi stabilite în viitorul apropiat.

Avantajele facturii verzi

Clienţii Termoficare Oradea care optează pentru factura electronică beneficiază în mod gratuit de o serie de avantaje:

- Accesabilitate. Orădenii care-şi deschid, gratuit, un cont de client online, accesând http://termoficareoradea.ro/clienti, pot bifa la secţiunea Notificări opţiunea "Factura doar în format electronic". Astfel, ei pot descărca şi vizualiza oricând facturile emise şi plăţile efectuate în ultimele 36 de luni calendaristice.

- Confidenţialitatea datelor. Accesul la cont este securizat.

- Factură doar prin e-mail. Pentru recepţionarea doar prin e-mail a facturii, clienţii trebuie să transmită o solicitare. Aceasta poate fi trimisă online, pe adresa de e-mail relatii@temoficareoradea.ro, pe pagina web http://www.termoficareoradea.ro/contact.php, sau poate fi depusă personal la sediul societăţii.

- Promptitudine. Timpul foarte scurt de transmitere şi recepţionare prin e-mail al facturilor emise.

- Plata cu telefonul. Pentru plata facturii nu este necesară tipărirea. Clienţii trebuie doar să descarce factura şi să-i scaneze codul direct de pe telefonul mobil.

- Revocare. Clienţii care se răzgândesc şi doresc să revină la vechiul format, al facturii pe suport de hârtie, o pot face printr-un simplu click.

- Viitor verde. Protejarea naturii prin reducerea consumului de hârtie.

Orădenii care au nevoie de suport pentru activarea serviciului "Factura doar în format electronic", pot suna, gratuit, la TelVerde: 0800.070.800, sau pot completa datele din Formular Contact, urmând ca în cel mai scurt timp să fie contactaţi telefonic de un angajat care le va oferi asistenţă.

(Advertorial)