European Business Awards e cea mai mare competiție de business din Europa și are ca scop recunoașterea și promovarea excelenței în afaceri.

În a doua etapă a ediției 2016/17 s-au calificat 680 de firme dintr-un total de 34.000 înscrise iniţial, printre care și o firmă din Oradea: Qubiz. 

Pentru această etapă, Qubiz a creat un video de prezentare. Vă invităm să îl vizionați aici și dacă vă place, să îi susțineți cu un vot.

Marcel Anghel, ceo Qubiz

Marcel Anghel (foto), CEO Qubiz, ne-a răspuns la câteva întrebări:

De ce aţi înfiinţat Qubiz la Oradea?

În 2008 am văzut aici un potențial prea puțin explorat, un mediu unde puteam să aplic experiența acumulată dezvoltând două companii mari de IT în Cluj între 1992 și 2007. Cred cu tărie că orice firmă poate crește prin perseverență, investiție continuă (inclusiv în dezvoltarea personală și profesională a colegilor), dacă pui la bază principii sănătoase, mai ales profesionalism, excelență, respect și plăcerea de a lucra împreună.

A fost o alegere bună Oradea?

Da. Chiar dacă am pornit aproape de la zero într-o perioadă dificilă economic, am reușit nu doar să creștem, ci și să contribuim în paralel la dezvoltarea pieței locale de IT. Mă bucur de dezvoltarea personală a fiecărui coleg și sunt mândru de tot ceea ce am realizat împreună. Momentan suntem o echipă de peste 130 de persoane (90 în Oradea, 40 în Cluj) și nu pot fi decât încrezător în viitor.

Ce servicii oferiţi şi ce clienţi aveţi în portofoliu?

Acoperim toate etapele dezvoltării software: clarificarea nevoilor de business, definirea și alegerea unei soluții arhitecturale, UX design, dezvoltarea propriu-zisă, testare şi mentenanță.

În funcție de nevoile clienților, soluțiile pot fi aplicații enterprise, web, mobile, sau business intelligence. Avem clienți din Olanda, Marea Britanie și Germania și servim atât organizații multinaționale, lideri de piață în domeniul lor — ex: Leger des Heils, Intersolve, Davanti, Ericsson, Thomsons Online Benefits — cât și start-up-uri.

Cum se diferențiază Qubiz în Oradea?

Sunt mai multe aspecte, dar cred că cel mai important e cultura noastră organizaţională. Atmosfera e una foarte pozitivă, chiar şi în momentele de stres. Nu avem ierarhii stufoase. Colegii au autonomie, sunt încurajaţi să fie proactivi, sunt respectaţi şi apreciaţi pentru ceea ce fac. În plus, corectitudinea şi respectul dintre noi ajută şi ele la crearea unui mediu fain de lucru, în care elemente toxice precum bârfele sau cruciadele personale nu-şi găsesc locul.

Ce planuri de dezvoltare aveţi?

Ca model de business, ne vom concentra pe servicii de dezvoltare soluții software, consolidându-ne poziția în Olanda, UK și Germania. De asemenea, tindem să ne alegem proiectele unde putem oferi o valoare adăugată mare.

În Cluj ne-am mutat de curând într-un sediu nou, central, iar la Oradea construim un sediu de la zero: 5.000 mp pentru birouri, cafeteria, grădiniță şi complex sportiv — sală multifuncțională, teren outdoor, spații de fitness, squash, spa — accesibil în primul rând echipei Qubiz.

(Advertorial)