Conducerea Hotelului Ramada Oradea a anunţat, joi, că a primit titlul de "Hotelul Anului" 2012 de la cel mai mare lanţ hotelier, Wyndham Hotel Group, care deţine 7260 de hoteluri în întreaga lume, între care şi cele din brandul Ramada, care se "întrec" anual în ospitalitate. Titlul a fost decernat la Londra, cu ocazia Premiilor Anuale pentru Europa, Orientul Mijlociu şi Africa, şi plasează Ramada Oradea în cadrul hotelurilor de top la nivel mondial ale reţelei Wyndham.

Unitatea orădeană a concurat cu peste 190 de hoteluri de pe trei continente, iar distincţia - zic reprezentanţii Ramada - este una care "echivalează cu Oscarul în domeniul Hotelier". "Am reuşit să punem Oradea pe harta mondială a ospitalităţii", a spus, joi, managerul Romeo Ionescu, într-o conferinţă de presă, precizând că la baza premiului stau nivelul de satisfacţie al oaspeţilor, precum şi numeroase verificări.

Nadia Ionescu, director de marketing al Ramada Oradea, a detaliat, arătând că în luarea deciziei cântăresc greu atât chestionarele completate de către oaspeţi, care punctează toate serviciile şi facilităţile de care au beneficiat, cât şi rapoarte de audit efectuate regulat de reprezentanţii lanţului hotelier. "Periodic, avem audit din afară, ce se face la locaţie de angajaţi ai lanţului care vin neanunţaţi, un fel de mistery guest, care se cazează, trec prin tot circuitul prin care trece un client, iar a doua zi se prezintă şi îi arătăm şi partea mai puţin vizibilă", a explicat Nadia Ionescu.

Ramada_sotii_Ionescu_Bihoreanul.jpgEa a mai ţinut să precizeze că la titlul de hotelul anului concurează doar acele unităţi care răspund standardelor de calitate impuse la nivel internaţional şi că practic, prin acest premiu, Ramada a demonstrat că "şi în Oradea, un oraş mic din România, se pot realiza şi atinge standarde internaţionale, iar calitatea serviciilor e la aceleaşi standarde cu orice hotel internaţional cu orientare business".

"Până la urmă, totul se reduce la calitatea serviciilor, căci blazonul ajută, dar nu te duce până la capăt. Un asemenea premiu te obligă să ţii ştacheta sus, să fii cel mai bun. Din câte ştim, un asemenea premiu este o premieră pentru România, niciun alt hotel Ramada nu l-a mai primit", a mai punctat managerul Romeo Ionescu.

Parte a concernului Wyndham Hotel Group, brandul Ramada include aproape 850 de hoteluri de dimensiune medie şi mare. Cel din Oradea are 127 camere, superioare, business şi standard, camere cu facilităţi pentru persoane cu dizabilităţi şi camere cu conectate, atât pentru fumători cât şi pentru nefumători, toate echipate cu tehnologie şi facilităţi premium.

Un etaj este destinat exclusiv pentru organizarea de evenimente punând la dispoziţia oaspeţilor trei săli de conferinţe: Piemonte, Bordeaux şi Toscana (cu posibilitate de extindere în restaurantul Syrah şi de modulare a mobilierului). Anul trecut, hotelul Ramada Oradea, clasificat la 4 stele, a avut aproximativ 25.000 de persoane cazate.