„Să nu spargi TV-ul diseară la bonfire. Mai ai filme de văzut, seriale de binge-uit și personaje de iubit”, așa sună o postare făcută de Netflix miercuri, referitoare la finalul celui mai popular show din România: „Insula iubirii”, care testează cu „ispite” fidelitatea unor parteneri. 

Postarea a atras peste 30.000 de reacții și mai bine de 10.000 de comentarii, care mai de care mai amuzante.

Printre cele mai de efect au fost făcute de SRI - Serviciul Român de Informații: „Chiar credeți că lucrurile cu adevărat importante se discută la bonfire, în fața camerelor de filmat?” sau MAI: „Lăsați televizoarele în pace! Pentru cine vrea adrenalină, facem angajări și vă arătăm cum se sparg ușile la 6 dimineața… ușile acelea care chiar merită!”.

CSM Oradea a transmis: „Dacă ai reușit cumva totuși să spargi televizorul, nu-i nimic deoarece weekendul viitor poți să vii să vezi Memorialul Antonio Alexe de la Oradea Arena”, iar Școala de gramatică: „Toate ca toate, dar nu spargeți televizoarele cu o cratimă, dacă folosiți persoana a II-a plural”.

IGSU - Inspectoratul General pentru Situații de Urgență a scris „Oare să intervenim cu apă sau să lăsăm drama să ardă până la final?”, psihologii promit că te scapă de emoții negative, unul dintre avocații a postat „Cum desfac eu căsătorii, nu o face nimeni!”, iar Guvernul României: „E totul ok? Sau creștem bugetul la Rabla pentru electrocasnice?”.

Printre comentatori s-au numărat și psihoterapeuți, medici, companii, vedete, instituții, bucătari, antrenori privați, curieri, cameramani, florari, publicații, kinetoterapeuți , agenții de turism, politicieni.

Cu toții au găsit astfel oportunitate de a se promova, folosind perle marca Andrei Marcel alias Maluma, unul dintre bărbații care au jucat rol de ispită în emisiunea Insula iubirii și care a devenit celebru prin expresii ca „sampset”, „mai chulo, așa”, „dezaharda”, „pe apa zâmbetului” etc.

Ultimul episod al acestui sezon din Insula iubirii, când s-au aflat deciziile finale ale partenerilor, a fost lider de audiență la nivel național. „Finala Insula Iubirii a înregistrat un record, 46% dintre cei care se aflau în faţa televizoarelor se uitau la finala Insula Iubirii, în minutul de aur, 00:15”, a transmis Antena TV Group, printr-un comunicat.

Urmăriți BIHOREANUL și pe Google News!