Clubul Sportiv Municipal Oradea şi-a schimbat imaginea. Odată cu debutul noului sezon sportiv, CSM şi-a prezentat în faţa suporterilor noul logo, care va apărea pe echipamentele sportivilor şi pe toate materialele clubului.
Cu acronimul CSM scris stilizat, într-un cerc deschis de litera "C" şi închis cu 8 steluţe (câte secţii are clubul) de culoare roşie, respectiv cu o coroană ce evocă Cetatea Oradiei, logoul a atras rapid cârcoteli din partea fanilor.
Nu de alta, dar conceptul şi stilul pare inspirat dintr-un simbol mult mai faimos, al clubului Real Madrid, care are tot trei litere rotunjite într-un cerc (FCM) şi o coroană deasupra, ce-i drept mai mare şi mai "regală".
Suporterii s-au întrebat ce va face CSM cu steluţele dacă va decide să înfiinţeze sau să desfiinţeze o secţie, dar şi cine o fi autorul logoului, dat fiind că oficialii clubului n-au suflat vreo vorbă despre contractul încheiat şi plătit pentru "rebranding".