Lucrurile nerezolvate la timp se răzbună. Mult lăudata aplicație pentru smartphone Oradea City Report, pentru care Primăria Oradea a și fost premiată deoarece permite rapid și eficient ca reclamațiile cetățenilor să fie preluate și soluționate, a luat-o razna.

Săptămâna trecută, numărul sesizărilor transmise spre rezolvare a crescut și de zece ori. Miercuri, Direcția Tehnică a Primăriei a primit prin aplicație 322 de reclamații, față de 30, câte veneau de obicei într-o zi.

Valul a apărut după ce municipalitatea a schimbat serverele pe care sunt gestionate datele din Oradea City Report. Ca atare, sesizările care nu au fost închise prin expedierea către cetățean a unui răspuns scris au revenit în sistem ca „nerezolvate”, începând încă din anul 2017.

Cum nici funcționarii Primăriei nu aveau de unde ști dacă sesizarea era reală și nouă sau veche și rezolvată, s-au apucat să-i sune pe rând pe expeditori ca să-i întrebe, spre mirarea acestora, dacă au făcut ori ba vreo reclamație de dată recentă. Că dacă nu au făcut, s-a rezolvat...