Primăria Oradea a supus dezbaterii publice modificările regulamentului de publicitate stradală. Noutăţile constau în interzicerea inscripţionărilor realizate din material colant, grafică pictată sau orice alte mijloace publicitare de afişaj ce acoperă integral vitrinele, zidurile, cornişele, balcoanele sau porţile de acces ale imobilelor.

Un exemplu în acest sens sunt sălile de jocuri de noroc, care vor trebui să înlocuiască cu sticlă mată autocolantele colorate care le acoperă în întregime vitrinele.

De asemenea, conform regulamentului, orădenii nu vor putea să mai amplaseze reclame pe clădirile deteriorate decât dacă în prealabil le reabilitează.

În plus, o clădire care intră în reabilitare va avea nevoie şi de autorizarea panourilor publicitare. În continuare, în Oradea rămâne interzisă utilizarea megafoanelor, portavocilor ori a altor mijloace sonore.

Orădenii care doresc să facă precizări la regulamentul postat pe site-ul Primăriei pot să trimită un e-mail la adresa gis@oradea.ro.