* Renault a dezvăluit numele noului său SUV compact de familie ce aparţine segmentului C: Symbioz
* Cu un nume care reflectă noul limbaj de design Renault, Symbioz combină plăcerea de a conduce cu un spaţiu generos la interior şi cu eficienţa consumului de combustibil datorită motorului E-Tech full hybrid 145
* Cel mai recent vehicul din cadrul ofensivei mărcii în segmentul C, Renault Symbioz se alătură unei game de modele complementare concepute pentru a satisface toate nevoile clienţilor
* Renault Symbioz va fi dezvăluit în primăvara anului 2024
Symbioz sună ca termenul "symbiose" din limba franceză, ce derivă la rândul lui din cuvântul "symbiosis" din greaca veche, care înseamnă "a trăi împreună", o valoare adânc înrădăcinată în ADN-ul Renault şi exprimată prin conceptul "voitures à vivre". Este un cuvânt care este similar în multe limbi: "symbiosis" în engleză, "simbiose" în spaniolă şi "simbiosi" în italiană, ceea ce face ca numele Symbioz să fie uşor de înţeles de către un public larg.
"Pentru acest nou model compact de familie, ne-am dorit să punem în centrul numelui oamenii şi relaţia specială pe care o familie o are cu maşina sa. Numele Symbioz ilustrează perfect viaţa alături de vehiculul nostru, un loc ce permite pasagerilor să se identifice cu maşina şi să se integreze în mediul înconjurător", a precizat Sylvia Dos Santos, Head of Naming Strategy, Renault Marketing Divisio.
Renault Symbioz şi ADN-ul "voitures à vivre"
Symbioz reprezintă noul design al mărcii. Noul SUV este cel mai compact hibrid Renault din segmentul C, având o lungime de doar 4,41 m.
Interiorul este conceput pentru a satisface nevoile întregii familii, cu spaţiu şi capacitate de încărcare generoase.
Acesta prezintă cele mai noitehnologii Renault, inclusiv:
- noua generaţie a plafonului panoramic din sticlă Solarbay, care are la bază tehnologia PDLC, ce îi permite opacizarea,
- motorul E-Tech full hybrid de 145 CP care echipează un vehicul cu greutate redusă (sub 1.500 kg), fapt care conferă plăcere în timpul condusului şi un consum redus de combustibil.
Renault îşi continuă ofensiva în segmentul C
Renault este conectat la clienţii săi şi determinat să le satisfacă nevoile, fie că sunt persoane fizice sau clienţi din zona de flote. În acest sens, marca este prezentă în Europa cu o gamă de vehicule complementare ce aparţin segmentului C, atât modele electrice, cât şi hibride:
E-Tech electric:
- Mégane, compact high-tech - 4.20m
- Scénic, noul model electric dedicat familiei devenit referinţă - 4.47m
E-Tech full hybrid:
- Symbioz, un SUV compact de familie - 4.41m
- Austral, un SUV premium, high-tech - 4.51m
- o Arkana, un SUV coupé cu design dinamic - 4.56m
Despre Renault
Renault, marcă istorică de mobilitate şi pionier al vehiculelor electrice în Europa, a dezvoltat întotdeauna vehicule inovatoare. Prin planul strategic "Renaulution", Renault s-a angajat într-o transformare ambiţioasă, generatoare de valoare, îndreptându-se către o gamă mai competitivă, mai echilibrată şi mai electrificată. Ambiţia sa este de a întruchipa modernitatea şi inovaţia în tehnologie, energie şi servicii de mobilitate în industria auto şi nu numai.
(advertorial)