Deşi consideră demersul Primăriei de a ruga cetăţenii să apeleze la Direcţia Tehnică a instituţiei pentru sesizarea neregulilor legate de salubritate, ca unul "de bună credinţă", conducerea RER Ecologic Service recomandă clienţilor dialogul direct cu operatorul.

În cazul în care întâmpină vreo problemă în colectarea deşeurilor de către operator, cetăţenii sunt îndemnaţi să apeleze direct la numărul de telefon 0259/433.044. "Nu de alta, dar o comunicare directă reduce semnificativ timpul de rezolvare a problemelor semnalate şi numai aşa RER Ecologic Service va putea lua urgent măsurile adecvate în fiecare caz", spun reprezentanţii RER.

Operatorul de salubritate licenţiat în Oradea este dispus să intervină ori de câte ori i se cere, astfel încât să remedieze orice problemă semnalată de către clienţi. Însă pentru acest lucru, orădenii trebuie să dea toate informaţiile corecte cu privire la deşeurile neridicate, respectiv tipul acestora şi locul exact în care se află, astfel încât operatorul să trimită la faţa locului tipul de utilaj adecvat, care să facă acţiunea de colectare.

"Maşinile care colectează gunoiul menajer nu pot ridica, de exemplu, moloz sau deşeuri electrice, electronice şi electrocasnice, ori piese de mobilier. Şi nici deşeurile vegetale rezultate din curăţatul spaţiilor verzi din jurul imobilelor nu pot fi ridicate de către autocompactoarele ce strâng deşeurile menajere", atrage atenţia operatorul de salubritate.