Dincolo de a fi indispensabil, serviciul de salubritate al Oradiei trebuie să fie racordat la cerinţele locuitorilor urbei. Conducerea operatorului licenţiat RER Ecologic Service a înţeles această necesitate, motiv pentru care îmbunătăţeşte continuu serviciile oferite.

După ce în vară a introdus sistemul de plată online a facturilor, care îi scuteşte pe orădeni de drumuri şi de stat la coadă, din această săptămână RER le transmite SMS-uri tuturor orădenilor care stau la case, pentru a le aminti când trebuie să scoată în stradă deşeurile reciclabile.

Plată pe "www"

Pe lângă înnoirile anuale ale parcului auto şi alte dotări tehnice ce deservesc sistemul public de colectare a deşeurilor, RER Ecologic Service pune preţ şi pe comunicarea cu orădenii, şi pe timpul acestora. În vară, după o modernizare a site-ului propriu, www.reroradea.ro, care are acum un design mai atractiv, compania a introdus şi un sistem de plată online a facturilor.

Astfel, toţi clienţii pot să-şi creeze un cont pe site, folosind meniul "Contul meu". În baza unei adrese de e-mail valide şi a codului de client care se regăseşte pe factură, orice orădean se poate înregistra pe site. Va primi un mesaj de activare, iar după acest pas contul devine utilizabil. Clienţii autentificaţi pot apoi, în doar trei minute, să achite factura de salubritate. Trebuie să acceseze meniul "Tranzacţii", să aleagă factura pe care o au de plătit, să completeze datele cardului bancar, totul în condiţii complet securizate, şi... gata! Facilitatea este disponibilă, de asemenea, inclusiv pentru clienţii persoane juridice.

SMS de la RER 

Pentru a explica amănunţit procedura, RER Ecologic Service a pregătit şi o prezentare video (foto) care din această săptămână va rula la casieria societăţii din strada Tudor Vladimirescu nr. 79. În plus, la ghişeul pe care operatorul de salubritate îl are la parterul Primăriei, vor fi prezenţi în fiecare zi reprezentanţi ai societăţii care vor ajuta orice doritor să-şi creeze contul online, aşa încât pe viitor să fie scutit de drumuri la ghişee.

Din această săptămână RER mai introduce încă o facilitate electronică pentru clienţi. Toţi orădenii care locuiesc la case şi care şi-au declarat numerele de telefon societăţii de salubritate vor primi, cu o zi înainte de colectarea fracţiei uscate, adică a deşeurilor care pot fi reciclate, un SMS care să le amintească să scoată în stradă sacul galben. Astfel, cetăţenii care locuiesc pe străzile unde deşeurile reciclabile sunt adunate în zilele de luni vor primi duminica SMS-ul prin care sunt informaţi că în dimineaţa următoare utilajele dedicate fracţiei uscate vor trece prin faţa caselor lor. Un mesaj similar vor primi joia orădenii cărora le sunt ridicate deşeurile menajere în zilele de vineri.

Gratis şi util 

La fel ca mesajul care anunţă emiterea unei noi facturi, pe care RER îl transmite clienţilor deja de câteva luni, noul SMS nu produce niciun cost pentru clienţii societăţii. "Am luat această decizie pentru că primim destul de multe reclamaţii de la cetăţeni care locuiesc la case şi spun că nu am ridicat fracţia uscată. Însă când noi verificăm traseul utilajelor monitorizat cu GPS, constatăm că maşina a trecut pe respectiva stradă, ceea ce înseamnă că este foarte posibil ca respectivul cetăţean să fi scos deşeurile prea târziu", explică Pálhegyi Zoltán (foto), directorul general tehnic-investiţii al RER Ecologic Service.

Totuşi, nu toţi orădenii care stau la case vor primi SMS-urile memento. Asta pentru că, deocamdată, din cei 15.000 clienţi persoane fizice, doar 8.000 şi-au declarat numerele de telefon mobil. Drept urmare, orădenii dornici să beneficieze de noua facilitate gratuită sunt îndemnaţi să îşi declare numărele de telefon reprezentanţilor companiei. Până la urmă, este în favoarea lor!


DISPECERAT NON-STOP
Sesizări cu rost

Orice orădean poate face sesizări către operatorul de salubritate RER Ecologic Service la numărul de dispecerat 0259/433.195, disponibil non-stop. Pentru a se asigura că fiecare reclamaţie întemeiată va fi soluţionată, conducerea companiei a decis să înregistreze fiecare apel. Orădenii sunt îndemnaţi să comunice disfuncţionalităţile constatate, compania asigurându-i că nemulţumirile lor sunt analizate şi, în măsura posibilităţilor, soluţionate.

Vezi mai jos cum să-ți faci cont pe site-ul RER Ecologic Service!