Un tânăr din Marea Britanie a crezut că e vorba de o greşeală atunci când compania de telefonie mobilă la care era abonat, Orange, a decis să îi suspende abonamentul la iPhone pentru neplata facturii.

Chris Bovis avea de plătit 8900 de lire sterline pentru prima lună şi urma o lună în care avea să primească o factură de 10.000 de lire sterline.

Orange a încercat să retragă banii pentru factură din contul bărbatului şi a decis să îi blocheze abonamentul atunci când a descoperit că acesta nu avea destui bani în cont.

Bovis a fost taxat cu această sumă astronomică, aproximativ 103.379 de lei noi, pentru "trafic internet", iar asta pentru că iPhone-ul său are un defect din fabricaţie: trimite şi recepţionează nonstop date (chiar şi atunci când este închis). Bărbatul a cerut să îi fie schimbat telefonul şi a obţinut permisiunea celor de la magazinul Apple, dar Orange a insistat ca acesta să plătească, încercând încă o dată să scoată din contul bărbatului 19.000 de lire sterline.

Într-un final, Chris Bovis a primit scuze de la companie, care susţine că e gata să îi reducă factura la 0, scrie Daily Mail, dacă vor avea dovada scrisă din partea Apple că totul s-a datorat unei erori de construcţie.

Sursa: Realitatea.net