La nicio lună de la asfaltarea trotuarelor pe strada Matei Corvin, acestea au fost sparte. La dispoziţia Inspecţiei în Construcţii, proiectantul a cerut firmei Drum Construct Pericei să lărgească şoseaua înainte de intrarea în sensul giratoriu din intersecţia cu strada Ion Bogdan, lângă sediul Direcţiei Sanitar-Veterinare, şi să întărească rambleul podului CFR de la ieşirea din bulevardul Ştefan cel Mare cu un zid de sprijin.

Măsura a fost luată pentru ca TIR-urile să poată vira fără probleme în sensul giratoriu, respectiv pentru ca dâmbul să nu se prăvălească sub vibraţiile provocate de traficul greu.

Lucrările inventate pe ultima sută de metri vor scoate bani în plus din bugetul local pentru o lucrare care fusese adjudecată la suma de 5,3 milioane de lei. Asta dacă nu cumva, peste o lună-două, nu va trebui spartă şoseaua pentru înlocuirea vreunei conducte care să facă legătura între bugetul local şi conturile constructorului...