Firma britanică Primark a ajustat cu push-up cupele sutienelor pentru copii, lucru ce li s-a părut dezgustător părinţilor care au observat produsele în magazine. Vocile părinţilor revoltaţi au rezonat mai clar şi în rândul celor avizaţi să ia măsuri, iar compania a retras de pe piaţă costumele de baie sexi, pe 15 aprilie.

Shy Keenan, consultant în privinţa protecţiei copilului, a declarat că cei de la Primark încurajează pedofilia şi a dezaprobat modul în care aceştia au decis să "sexualizeze" imaginea copiilor.

Compania Primark deţine 138 de magazine în Marea Britanie şi 38 în Irlanda, iar pe site-ul lor este afişat un motto la fel de controversat ca şi costumele de baie. Mesajul sună cam aşa: "Fiecare femeie îşi doreşte să arate cât mai bine, iar Primark îndeplineşte această dorinţă clientelor sale, inclusiv celor foarte tinere. Cele mai noi trend-uri în materie de high fashion sunt disponibile oricui, indiferent de vârstă, în secţiunea Girlswear".