Să vinzi un hot-dog nu e mare filosofie, ar spune orice comerciant din lume. Americanul Mark Reitman l-ar contrazice imediat, zicând că pentru a avea succes vânzarea de hot-dog, vânzătorul trebuie să aibă cursuri de specialitate în domeniu.

Motiv pentru care Reitman a înfiinţat cursul de vânzător de hot-dog pe care, pentru 700 de dolari, poate să-l facă oricine.

"Mulţi oameni visează să fie proprii lor patroni, să aibă afacerea lor. Şi să înceapă cu un cărucior pentru hot-dog îşi poate permite oricine, mai ales că îţi asigură un venit încă din prima zi", spune Mark.

Pare floare la ureche, dar dascălul îi convinge pe cei interesaţi că, dată fiind concurenţa, banala vânzare a cârnaţilor în chiflă necesită multiple cunoştinte şi abilităţi de comunicare, pe care încearcă să le transmită învăţăceilor în cele 2 zile de cursuri.

Secretul afacerii nu stă în alegerea unei garnituri potrivite. "Dacă îţi găseşti un loc bun, poţi spera la câştiguri de 75.000 de dolari într-un an, din asta 30% te costă ingredientele, deci poţi conta pe un venit de 40-45.000 de dolari. Lucrând 3-4 ore pe zi", zice Mark.