În perioada 30 noiembrie – 31 decembrie, Piaţa Unirii va găzdui o nouă ediţie a Târgului de Crăciun, organizată de Primăria Oradea şi Asociaţia pentru Promovarea Turismului din Oradea şi Regiune (APTOR).

Municipalitatea organizează, astfel, licitaţii pentru alocarea mai multor spaţii pentru furnizarea serviciilor comerţ, alimentaţie publică, baruri (ceai, apă, sucuri îmbuteliate, vin, vin fiert etc.), în căsuţe de lemn sau în standuri proprii ale comercianţilor.

Se scot la licitaţie 4 + 2 locaţii de alimentaţie publică tip Street food, 1 locaţie pentru alimentaţie publică - standuri de preparare şi vânzare mâncare, 4 locaţii de alimentaţie publică pentru baruri, 2 locaţii de alimentaţie publică pentru vânzare cozonac Secuiesc, respectiv 26 de căsuţe pentru activităţi comerciale specifice sezonului. 

Ofertele pot fi depuse la sediul Primăriei Oradea, în sala ghişeelor sau prin curier, până la data de 15.11.2017, ora 10.

Preţul de pornire a licitaţiei pentru fiecare tip de activitate este de 25 lei/mp/zi, pentru activitatea de alimentaţie publică în standuri proprii, şi 75 lei + TVA /zi, pentru căsuţă.

Pasul de licitaţie este de 1 leu/pas. Preţul licitat va fi cel puţin egal cu preţul de pornire a licitatiei + primul pas. Plata preţului pentru teren se va face anticipat, la încheierea Convenţiei de amplasare temporară.

Plata se va face pentru întreaga perioadă de desfăşurare a evenimentului Târgul de Crăciun Oradea. Ofertanţii vor achita taxa de participare la licitaţie în valoare de 20 lei, sumă care nu se mai restituie.

Termenul limită pentru depunerea ofertelor este de 15.11.2017, ora 10:00. Ofertele se vor depune la Serviciul Relaţii cu Publicul în Sala Ghişeelor (piramidă - ghişeele 1 - 4, 12 - 14). Şedinţa publică cu strigare se va organiza la Primăria Oradea, Piaţa Unirii nr. 1, în data de 17.11.2017, ora 12:00. Perioada pentru care se atribuie locurile de comerţ stradal este de 32 zile, din 30 noiembrie – 31 decembrie.