Logoul ce va reprezenta Centenarul Marii Uniri de la 1918, propus de o agenţie de publicitate din Bucureşti, conţine o gafă, anunţă site-ul Gandul.info.

Observaţia a fost făcută de scriitorul Alexandru Petria, care a taxat pe Facebook greşeala, neobservată până acum de către cei care au ales această siglă.

Logo-ul este reprezentat de numărul 100, scris cu puncte tricolore, alături de textul "România 1918-2018. Sărbătorim împreună". Culorile din cifra "1" reprezintă steagul României, însă ordinea este greşită: în loc de albastru-galben-roşu, culorile sunt în ordinea inversă - "roşu-galben-albastru".

"E foarte bine că a fost ales logo-ul pentru centenar. E foarte rău că pe cifra 1 culorile sunt puse invers. Treabă de profesionişti; şi autorul, şi juriul, desigur", a scris scriitorul Alexandru Petria.

Potrivit gandul.info, este vorba despre propunerea "Hora" a agenţiei de publicitate FCB BUCHAREST ce a fost aleasă identitatea vizuală ce va reprezenta Centenarul Marii Uniri de la 1918 şi al Războiului pentru Întregirea Neamului.