După ce în primele luni de funcţionare, primul aquapark din Oradea a mers în pierdere, acesta având nevoie de subvenţii alocate din bugetul local, directorul ADP Oradea, Liviu Andrica, a anunţat, joi, că în lunile decembrie şi ianuarie Nymphaea a produs mai mult decât "înghite".

Record: 25.000

"Pot să vă spun cu mândrie că sunt mulţumit de ceea ce ce întâmplă în Aquapark. Este o reuşită, nu o spun doar eu, ci şi cei care merg acolo", a afirmat, joi, directorul Administraţiei Domeniului Public.

Culmea, recordul de vizitatori nu a fost stabilit în luna decembrie, ci în luna ianuarie. "Făcând o analiză, în luna decembrie am avut 17.000 de vizitatori, iar în ianuarie 25.000 de vizitatori", a spus Andrica.

Acesta a precizat că, de altfel, aceste luni au fost primele în care Aquapark-ul Nymphaea a făcut profit. "În lunile decembrie şi ianuarie, aquapark-ul este pe plus. Ca încasări, în luna decembrie am avut circa 900.000 lei, iar în luna ianuarie peste 1 milion lei. Cheltuielile din luna decembrie au fost ceva peste 800.000 lei, iar în luna ianuarie nu le ştim exact, dar nu vor fi cu mult mai mari", a detaliat managerul ADP Oradea.

Întrebat de BIHOREANUL dacă, în acest context, ADP Oradea va mai beneficia de subvenţii de la bugetul local pentru Aquapark-ul Nymphaea, Liviu Andrica a spus că speră că, de aici înainte, complexul va continua să se menţină deasupra liniei de plutire, astfel încât subvenţiile să nu mai fie acordate. "Ceea ce nu ştim noi deocamdată este cum vom funcţiona la vară, când vom avea clienţi mai mulţi, dar şi consum mai mare şi angajaţi mai mulţi", a mai spus acesta.

În conferinţa de bilanţ de joi, au fost prezentate şi achiziţiile făcute de ADP Oradea pentru Aquapark, cei mai mulţi bani fiind investiţi, din surse proprii, în identitatea şi promovarea complexului. Este vorba, mai precis, de 60.340 lei pentru un aşa numit "manual de identitate" al Aquapark-ului, mai precis conceperea identităţii vizuale a complexului (logo, siglă, afişe), şi 159.512 lei în campanii de promovare a acestuia. 

Brenciu la apă

Directorul ADP Oradea a adăugat că societatea pe care o conduce caută modalităţi de a optimiza funcţionarea Aquapark-ului Nymphaea şi în contextul în care salariile angajaţilor au trebuit mărite odată cu creşterea salariului minim pe economie. "Anul acesta vom cumpăra un cort, căci nu renunţăm la ideea de a organiza nunţi în zona terenurilor de sport, aceasta fiind o sursă de venit. De asemenea, gândim şi alte evenimente pentru această vară", a spus Andrica.

Primul concert a şi fost programat pentru luna iunie. Horia Brenciu va susţine un concert în aquapark, iar preţul biletului, în care a fost inclusă şi o zi întreagă la bălăceală, va fi de 150 lei.

Trebuie menţionat, însă, că nu toate serviciile proiectate în cadrul Aqupark-ului Nymphaea sunt disponibile clienţilor, în special în zona wellness, unde saloanele de coafură şi cosmetică, precum şi unele de masaj nu funcţionează, din lipsă de cerere.

Sperând să schimbe situaţia, directorul Andrica are de gând să transforme unele dintre încăperi într-o sală de fitness şi a achiziţionat deja un aparat de bronzat (53.669 lei). 

Pe de altă parte, directorul societăţii nu a negat că a întâmpinat mai multe probleme pe parcursul primelor luni de funcţionare, însă spune că acestea nu au fost majore. Una dintre ele, relatată şi de BIHOREANUL, a fost înlocuirea echipamentului de transfer termic, aşa-zisul schimbător de căldură, astfel încât apa din bazine să atingă fără probleme temperatura optimă.

Pentru 2017, pentru complex vor fi cumpărate un server (14.000 lei), un cort de dimensiuni mari pentru evenimente (500.000 lei), o scenă mobilă (50.000 lei), un defibrilator (15.000 lei) şi o maşină de spălat pardoseală (20.000 lei).

Citeşte cum s-a încheiat anul 2016 la Aquapark-ul Nymphea, aici!