Firma Sintezis a crescut accelerat, ca un sportiv de carieră. Specializată iniţial în furnizarea de tehnică de calcul, compania şi-a adăugat în portofoliu echipamente pentru retail, de la case de marcat la POS-uri, pentru ca apoi să intre pe piaţa supermarketurilor, pentru care asigură mentenanţa tuturor echipamentelor necesare în vânzări. 

"Succesul vine din calitatea serviciilor. Am investit în oameni, în parcul auto şi în tehnologie, astfel încât să avem capacitatea să facem orice service în mai puţin de 4 ore", spune patronul Sintezis Oradea, Andrei Bondor.

Lider de piaţă 

Lider incontestabil pe piaţa caselor de marcat, Sintezis va împlini în toamnă 30 de ani de la înfiinţare. Integrator de soluţii în domeniul retail-ului, compania orădeană asigură servicii complexe, de la distribuire şi instalare până la integrarea şi întreţinerea echipamentelor, prin 23 de angajaţi, majoritatea instruiţi la cursuri în străinătate.

Calitatea serviciilor oferite a făcut ca firma să încheie anul 2021 în topul companiilor de profil, cu o cifră de afaceri de 8 milioane lei şi un profit de peste 1 milion lei. "În momentul de faţă asigurăm mentenanţă pentru 60% dintre cele 15.000 de case de marcat din Bihor. Diferenţa de 40% se află în grija a 10 - 12 firme mai mici", arată Andrei Bondor (foto).

O nouă etapă

Odată trecut valul achiziţiilor noilor case de marcat inteligente, conectate la serverele ANAF, piaţa a intrat, de anul acesta, într-o nouă etapă, în care accentul cade pe funcţionalitatea acestora. Asta înseamnă service performant, mentenanţă calitativă şi intervenţii tehnice rapide, pentru a evita sincope ce pot genera neplăceri, amenzi şi chiar prejudicii financiare agenţilor economici. 

După o creştere explozivă, pe fondul obligativităţii agenţilor economici de a-şi conecta până la 30 noiembrie 2021 casele de marcat la serverele Fiscului, domeniul a cunoscut o scădere dramatică. Micii operatori, apăruţi precum ciupercile după ploaie, pe valul vânzărilor de case de marcat, se află azi în faţa unor provocări uriaşe, date de necesitatea de a asigura şi o mentenanţă corespunzătoare. Şi nu oricine poate face faţă...

Sintezis, adică 24/7

"Astăzi, după ce s-a încheiat ultima etapă privind legarea echipamentelor fiscale la ANAF, am curaj să spun că activitatea Sintezis se bazează pe mentenanţa echipamentelor pe care le-am instalat în aceşti ani. 80% din activitatea firmei o reprezintă serviciile de mentenanţă. Foarte mulţi clienţi care şi-au legat casele de marcat la reţea prin alte firme apelează la noi pentru că ştiu că, spre deosebire de concurenţă, oferim asistenţă 24 de ore din 24, 7 zile din 7, şi deci ştiu că nu vor avea probleme cu autorităţile din cauza aparaturii", explică patronul firmei Sintezis.

"Am pus accent deosebit pe un centru de mentenanţă foarte puternic, cu personal specializat, o flotă de maşini şi un timp scurt de răspuns în toate colţurile judeţului. Acest lucru aduce cu sine un nivel mare de încredere din partea clienţilor, ceea ce reiese şi din numărul mare de echipamente instalate, mai bine de 8.000 de case de marcat şi POS-uri, la care adăugăm scannere şi circa 4.000 de cântare", spune Andrei Bondor.

Va urma...

Când e întrebat de secretul succesului firmei sale, Bondor nu ezită, aşadar, să repete că acesta se datorează calităţii serviciilor prestate, care au pus pe primul plan dorinţele şi nevoile clientului şi nu au ţintit, obsesiv, un profit de conjunctură.

"Cred că şi pe viitor calitatea serviciilor va fi cel mai important lucru. Satisfacţia clienţilor, mai ales de când sunt legaţi la ANAF şi există un control direct al autorităţilor, e foarte importantă, pentru că pe comercianţi îi interesează ca echipamentele să funcţioneze şi să beneficieze de service în timp real", explică antreprenorul.

Este unul dintre motivele pentru care, în vreme ce alţi competitori de pe piaţă întâmpină reale probleme de adaptare la realităţi, Sintezis Oradea va sărbători, în curând, 30 de ani de activitate, şi nu oricum, ci cu un portofoliu cu mult mai dezvoltat, cu extinderi ale business-ului şi proiecte internaţionale, dar şi cu evenimente dedicate clienţilor din judeţul Bihor. Dar despre toate acestea, în curând...