Compania bihoreană specializată pe soluţii fiscale pentru magazine şi restaurante Fiscal Online şi-a inaugurat marţi, 30 mai, noul sediu din Oradea, situat pe Bulevardul Dacia nr. 14.

În casă nouă!

La festivitate au participat, într-o atmosferă relaxată, peste 50 de angajaţi, furnizori şi clienţi ai companiei din judeţele Bihor, Cluj, Timişoara, dar şi din Bucureşti.

Cădirea, situată într-o zonă uşor accesibilă, în apropiere de Şcoala Gimnazială Dacia, Banca Transilvania şi Palatul Baroc, a fost amenajată modern, pe trei niveluri, iar în imediata vecinătate are inclusiv un spaţiu verde pentru relaxare.

"Noul sediu este o reflectare a valorilor şi misiunii Fiscal Online. Compania noastră pune accent pe dezvoltarea continuă şi pe crearea unui mediu plăcut pentru clienţi și angajaţi, deoarece doar aşa se poate asigura creşterea reciprocă şi atingerea obiectivelor. Ne dorim să contribuim cât mai mult la dezvoltarea mediului antreprenorial local prin soluţii fiscale şi angajaţi pregătiţi", a declarat pentru BIHOREANUL CEO-ul companiei, Mihai Oaie (foto).

Un sediu modern

Cu o suprafaţă de 280 metri pătraţi, noul spaţiu, modern şi primitor, va oferi o experienţă îmbunătăţită clienţilor, fiind proiectat să răspundă nevoilor acestora.

La parterul clădirii funcţionează zona de primire a clienţilor şi un showroom (foto jos) în care sunt expuse aparate moderne precum case de marcat, calculatoare și altele, ce pot fi de un real ajutor pentru afacerile bihorene.

La nivelul superior sunt spaţiile de lucru pentru pregătirea sau verificarea caselor de marcat şi birourile angajaţilor, iar la subsol a fost amenajată o sală de şedinţe, ce va fi folosită inclusiv pentru pregătirea continuă a angajaţilor, dar și o zonă de depozitare.

"Soluţii fiscale complete"

Inaugurarea noului sediu constituie un pas firesc în dezvoltarea companiei Fiscal Online, care a investit masiv în îmbunătăţirea şi extinderea serviciilor, ca răspuns la cererea tot mai mare de soluţii fiscale inovatoare şi eficiente.

Firma orădeană le oferă clienţilor nu doar aparatură pentru calcularea şi eliberarea facturii, ci şi soluţii integrate cu softuri dedicate pentru identificarea rapidă a mărfurilor comandate, urmărirea în timp real a stocurilor și stabilirea facilă a necesarului din depozite. Totul, astfel încât antreprenorii să facă economie de timp și să se poată concentra pe dezvoltarea afacerii.

Antreprenorul bihorean simte tot mai tare necesitatea unor sisteme fiscale complete şi trecerea de la necesarele case de marcat la un sistem integrat compus din softuri dedicate. Astfel sunt mai eficienţi în gestionarea stocurilor şi organizarea activităţii", a afirmat Mihai Oaie.

Privind spre viitor, Fiscal Online are în plan să continue dezvoltarea şi diversificarea gamei de servicii şi produse oferite, păstrând în acelaşi timp focusul pe calitate şi satisfacţia clienţilor.

Oferta companiei poate fi consultată și pe site-ul propriu, www.fiscalonline.ro.

În continuă dezvoltare

Înfiinţată în 2017, Fiscal Online SRL şi-a croit rapid drum în peisajul soluţiilor fiscale din România. Începând cu comercializarea caselor de marcat fiscale şi a echipamentelor specifice, compania a evoluat pentru a oferi servicii integrate, precum software de vânzare şi gestiune, asistenţă tehnică şi reparaţii pentru echipamentele fiscale.

În anul 2019, Fiscal Online a preluat vechea companie de case de marcat din Bihor Minim Service SRL, extinzându-se şi consolidându-și astfel poziţia pe piaţă.

Potrivit reprezentanților săi, compania cu 12 angajaţi are o cotă de 30% din piaţa de soluţii fiscale din Bihor şi un portofoliu de circa 4.500 de firme partenere, majoritatea din Bihor. Firma a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 2,5 milioane lei, care ar putea fi în creştere pe fondul diversificării serviciilor oferite.

„Credem că succesul nostru se bazează pe capacitatea de a crea şi menţine un mediu plăcut atât pentru clienţii noştri, cât şi pentru angajaţii noştri. Acest nou sediu este o dovadă a angajamentului nostru de a investi în oameni şi de a ne asigura că ne îndeplinim promisiunile faţă de clienţi şi parteneri", a subliniat Mihai Oaie importanţa valorilor şi misiunii Fiscal Online.

Un pas înainte...

În această etapă de creştere, Fiscal Online SRL îşi exprimă recunoştinţa faţă de clienţii şi partenerii săi pentru sprijinul şi încrederea acordată de-a lungul anilor şi îşi reînnoieşte angajamentul de a oferi servicii şi produse de calitate, menţinând în acelaşi timp focusul pe satisfacţia clienţilor şi pe dezvoltarea unei relaţii durabile cu aceştia.

„Noul sediu al Fiscal Online marchează încă un pas înainte în drumul spre succes şi inovaţie. Cu o echipă profesionistă şi dedicată, compania este pregătită să îşi continue evoluţia şi să îşi consolideze poziţia în piaţa locală şi naţională", a afirmat Mihai Oaie.

Privind spre viitor, Fiscal Online SRL intenţionează să investească în tehnologii inovatoare şi să exploreze potenţialul tehnologiei blockchain pentru a-şi îmbunătăţi serviciile şi soluţiile oferite clienţilor. Iniţiativele pe care le au în vedere sunt menite să aducă beneficii semnificative în ceea ce priveşte eficienţa şi siguranţa proceselor financiare.

Pentru mai multe informaţii despre Fiscal Online SRL, noul sediu și oferta companiei, clienţii pot accesa site-ul oficial www.fiscalonline.ro sau pot urmări contul companiei de pe reţelele de socializare.

(advertorial)

Urmăriți BIHOREANUL și pe Google News!