Orădenii care vor să se perfecţioneze pentru a lucra în domeniul turismului vor avea, începând din noiembrie, o nouă posibilitate.

AJOFM Bihor implementează un proiect de formare profesională în cadrul căruia cei interesaţi vor putea obţine o calificare ca administrator de pensiune turistică, lucrător în agroturism, lucrător hotelier sau ghid turistic.

Participanţii la program vor beneficia de asistenţă financiară de 500 lei pe lună, pentru a se putea întreţine pe timpul şcolarizării.

"Persoanele interesate, respectiv şomerii, aflaţi în evidenta AJOFM Bihor, pot solicita înscrierea la serviciile gratuite oferite în cadrul proiectului la sediul instituţiei din Oradea, strada Transilvaniei, nr. 1-2, precum şi la punctele de lucru din Aleşd, Beiuş, Salonta, Marghita", se arată într-un comunicat al AJOFM Bihor.

Primul curs, cel de ghid turistic, va începe în septembrie şi va avea loc în judeţul Vâlcea. Cursurile de administrator de pensiune turistică, lucrător în agroturism şi lucrător hotelier vor avea loc în judeţul Bihor. Ele vor demara în luna noiembrie şi vor avea o durată de 5 luni.

Programul face parte din proiectul "Căi de formare şi ocupare în sectorul turismului alternativ - Alter Tour" desfăşurat de AJOFM Olt, în parteneriat cu AJOFM Bihor.