Primăria a mutat compartimentul de Stare Civilă de la etajul întâi al clădirii, la parter, în locul fostul Serviciul taxe şi impozite (camera 14) datorită deschiderii noului Centru pentru realaţii cu publicul.

"Începând de ieri, 8 august cetăţenii pot înregistra căsătorii şi decese într-o locaţie modernă, renovată, la parterul Primăriei Oradea, unde angajaţii la starea civilă sunt la dispoziţia publicului, conform programului de lucru", se arată într-un comunicat al Primăriei.

Tot din cauza reorganizării în clădirea Primăriei, sala de audienţe a fost mutată la camera 2, urmând ca înscrierile pentru audienţe să se facă în Centrul pentru relaţii cu publicul, la ghişeul nr. 10.

Până la sfârşitul lunii septembrie, Primăria Oradea va amenaja două spaţii pentru CEC şi Poşta Română la parterul instituţiei, urmând ca din toamnă aceste puncte de lucru să deservească publicul interesat.

După ce se vor finaliza delimitările palierului de la parter de zonele de la etaj vor fi amplasate cititoare de carduri cu ajutorul cărora se va asigura accesul la etajele clădirii.

Pe de altă parte, municipalitatea a anunţat şi redeschiderea intrării laterale. "Având în vedere faptul că la finalul săptămânii trecute au fost finalizate lucrările de modernizare a fostei camere 14, unde s-a mutat Serviciul de Stare Civilă, serviciul administrativ a decis redeschiderea intrării laterale. La intrarea de pe strada Primăriei se va pune la dispoziţia cetăţenilor un xerox, iar un angajat al Primăriei va oferi informaţii despre locaţiile şi serviciile din instituţie", se menţionează într-un comunicat.