Duminică, la Oradea, a fost lansată campania de prevenire a accidentelor rutiere "Sub roţi", realizată de Serviciul Poliţiei Rutiere din IPJ Bihor, împreună cu Asociaţia Română pentru Promovarea Educaţiei şi Siguranţei Rutiere (A.R.P.E.R.) şi Primăria Municipiului Oradea.

Aceasta cuprinde mesaje vizuale stradale de impact, desenate în 10 locuri din oraş, situate în apropierea unor sensuri giratorii din Oradea, care au o vizibilitate ridicată şi cu flux de trafic intens.

Desenele reprezintă forme umanoide şi sunt menite să atenţioneze vizual şi să conştientizeze participanţii la trafic, atât pietoni, cât şi conducători auto, cu privire la riscurile pe care şi le asumă nerespectând regulile de circulaţie.

Un punct central al campaniei îl reprezintă desenul suprarealist, realizat printr-o tehnică 3D (foto), de un artist arădean şi amplasat la intrarea pe strada Republicii, în zona pietonală dinspre Teatrul Regina Maria.