Angajaţii staţiei Oradea a firmei de curierat Urgent Cargus s-au solidarizat cu colegul lor Mircea Mihuţa, acuzat de un client că ar fi fost agresiv în urma unor discuţii privind o livrare. Printr-o reacţie scrisă adresată BIHOREANULUI, Eduard Dobrai, managerul staţiei, îl laudă pe colegul respectiv şi aduce referinţe pozitive în favoarea acestuia, apreciind că nu este cazul ca acesta să fie sancţionat.

„In urma celor petrecute, pana la solutionarea cazului am decis ca acest curier sa nu fie suspendat, avand nenumarate referinte pozitive primite din partea colaboratorilor nostri locali, atat persoane fizice cat si juridice. Consider ca imaginile redate reprezinta doar adevarul din partea uneia dintre parti”, arată Dobrai.

„Nimeni din aceasta companie nu merita sa suporte jignirile si injuriile aduse de catre clientii nemultumiti, pentru asta exista serviciul nostru de Sesizari si organele competente. Orele si zilele de munca depuse de colegii mei, chiar si de Mircea Mihuta, nu merita sa fie calcate in picioare de catre nimeni”, mai spune mesajul.

Dobrai face trimitere şi la un alt incident, petrecut în urmă cu două săptămâni, când un curier Urgent Cargus ar fi fost bătut de un locatar deranjat de prezenţa acestuia, dar în ciuda acestui fapt „acel curier a venit a doua zi cu zambetul pe buze si a spus ca viata merge inainte”.

„Din pacate, aceasta meserie vine si cu parti bune si cu parti rele, iar daca Mircea a gresit sunt sigur ca isi va asuma acest lucru. Consider ca autoritatile competente sunt singurele in masura sa decida care este adevarul din aceasta intamplare”, mai spune Eduard Dobrai, care face, în finalul mesajului său, un apel la clienţi să „se gandeasca si la faptul ca cel care le aduce coletul este si el om, si nu merita sa fie apostrofat si luat de sus”.

El mai face trimitere şi la două referinţe provenite de la clienţi, neasumate însă cu nume, care vorbesc despre Mircea Mihuţa în termeni pozitivi, descriindu-l ca „respectuos”, „amabil” si „civilizat”.

Şeful staţiei Oradea a Urgent Cargus a mai declarat BIHOREANULUI că, în cursul zilei de joi, un alt angajat va livra psihologului Răzvan T. Coloja coletul în jurul căruia a izbucnit scandalul de miercuri.

Întreaga poveste, aici: Un angajat din Oradea al unei firme de curierat, acuzat de un client că l-a agresat pentru că-l reclamase la șefi (VIDEO)