Termoficare Oradea este singura societate de profil din ţară fără debranşări de la sistemul centralizat de încălzire. Respectându-şi motto-ul "dezvoltare durabilă, grija pentru viitor", compania este cu un pas în faţa unităţilor similare şi pune bazele principiului "căldură şi confort în condiţii de siguranţă deplină pentru toţi clienţii".
Construirea noii surse de producere a agentului termic (CET în cogenerare), lucrările de modernizare a reţelelor de transport şi distribuţie a agentului termic, implementarea unui sistem modern de contorizare cu transmiterea la distanţă a datelor îi fac pe orădeni să "tremure mai puţin" la anunţul Guvernului României privind liberalizarea până în 2018 a preţului la gaze naturale (se estimează o creştere a preţului cu 50%).
Noi conectări la reţea
Eforturile municipalităţii sunt susţinute de echipa de la Termoficare Oradea, care promovează îmbunătăţirea permanentă şi continuă a serviciilor oferite clienţilor săi, rezultatul fiind atragerea de noi clienţi la sistemul centralizat.
Printre cei mai importanţi clienţi care au optat în această vară pentru serviciile de termoficare amintim blocurile din cartierul rezidenţial Prima, Med Hotel, Elmo Shoes, aripa noua a Spitalului Judeţean - SMURD , blocul de locuinţe Bogdelim, ansamblul de locuinte din strada Carpaţi, blocul social din strada Cantacuzino, căminele sociale Casa Frenţiu şi altele. De asemenea, în parcul industrial, am realizat racordarea a trei mari obiective industriale: Donatiro, Stilla şi Rocomes.
Atenţia permanentă faţă de cerinţele şi nevoile clientului, respectul faţă de acesta prin oferirea unor servicii de calitate, sigure, corecte şi transparente, precum şi atragerea permanentă de noi clienţi rămân valorile companiei, respectarea acestora asigurând un loc în topul primilor 3 cei mai eficienţi furnizori de energie termică din ţară.
Factura online
Termoficare Oradea îşi respectă angajamentul de a dezvolta în permanenţă noi servicii care să vină în sprijinul clientilor săi şi lansează în această săptămână o nouă aplicaţie online denumită "Serviciul cont client", serviciu modern, în pas cu evoluţia tehnologică.
Aplicaţia se lansează de pe site-ul societăţii www.termoficareoradea.ro, accesul este simplu, pe bază de username şi parolă şi permite clienţilor accesul online la informaţii utile, cum ar fi:
- vizualizarea facturilor în format electronic şi salvarea acestora pe dispozitive locale;
- verificarea situaţiei financiare (facturile emise şi plăţile efectuate);
- transmiterea citirilor de la contoarele secundare în vederea calculării consumului;
- plata facturilor online, pe baza cardului de credit VISA sau MasterCard, indiferent de banca emitentă şi fără comisioane bancare;
- transmiterea de sesizări, sugestii şi reclamaţii către conducerea companiei.
Prin acest serviciu, disponibil 24 de ore din 24, 7 zile din 7, se arată respect pentru timpul dvs., operaţiunile putând fi efectuate la orice oră, în funcţie de activităţile zilnice, fără constrângerile legate de programul de funcţionare al unităţii. Se asigură în acest fel servicii de calitate, corecte şi transparente, îmbunătăţirea permanentă a relaţiei cu clientul, respectând totodată cerinţele de securitate impuse de folosirea unui astfel de mediu.
Dan Creţu
(advertorial)