Având în vedere recomandările Comitetului Național pentru Situații de Urgență în scopul prevenirii răspândirii coronavirus, Termoficare Oradea a luat decizia suspendarii activității Biroului Unic din cadrul Primăriei Oradea, începând de luni, 16 martie 2020.

Depunerea petițiilor/solicitărilor se va realiza în una din următoarele modalități:

- accesarea Secțiunii Utile Clienți -> Formulare de pe pagina web www.termoficareoradea.ro, unde sunt încărcate toate formularele care se găseau la Biroul de Relații cu Publicul din incinta Primăriei Oradea;

- accesarea Secțiunii Utile Clienți -> Relatii cu Publicul de pe pagina web www.termoficareoradea.ro, unde este un formular standard care poate fi utilizat pentru orice tip de solicitare;

- transmiterea solicitărilor în orice format pe adresele de e-mail relatii@termoficareoradea.ro si secretariat@termoficareoradea.ro.

În ceea ce privește achitarea facturilor, rugăm consumatorii să apeleze la plata prin virament bancar în conturile specificate pe factură, online accesând aplicația Cont Client, la automatele instalate la băncile Transilvania, Raiffeisen, BCR, BRD și prin Partenerii Paypoint.

Facturile pot fi descărcate din aplicația Cont Client de pe siteul www.termoficareoradea.ro, iar pentru cei care nu au această posibilitate este suficient să ne transmită o solicitare pe una din următoarele adrese de e-mail relații@termoficareoradea.ro și secretariat@termoficareoradea.ro, și noi le vom transmite pe acea adresă.

Pentru a putea întocmi și transmite facturile către consumatori în termen, îi rugăm să ne comunice consumurile până în data de 25 a lunii în curs, pe adresa de e-mail facturare@termoficareoradea.ro sau telefonic la numărul: 0752 249 059.

Pentru orice informații suplimentare, angajații Termoficare Oradea S.A.,vă stau la dispoziție la numerele de telefon indicate pe site-ul nostru respectiv pentru relații cu publicul gratuit telverde: 0800 070 800, iar pentru semnalarea problemelor în furnizarea agentului termic: 0259 467 577.

Termoficare Oradea S.A.