Începând cu data de 03.01.2019, Termoficare Oradea S.A. îşi aşteaptă colaboratorii şi clienţii într-un nou Birou de Relaţii cu Publicul, mai modern şi mai accesibil acestora, situat în centrul oraşului, în incinta Primăriei Oradea, la camera nr. 9.

În cadrul acestui birou, angajaţii Termoficare Oradea S.A. din diferite departamente vor sta la dispoziţia cetăţenilor pentru a le oferi atât informaţii, cât şi detalii tehnice despre serviciile furnizate, pentru încheierea contractelor de furnizare, pentru achitarea facturilor, pentru solicitările privind avizele eliberate de către Termoficare Oradea S.A., pentru ridicarea borderourilor pentru ajutoarele de încălzire, precum şi în ceea ce priveşte orice alte solicitări sau sesizări ale acestora.

De asemenea, Termoficare Oradea S.A. oferă posibilitatea clienţilor săi de a vizualiza şi achita facturile şi de a comunica indecşii prin intermediul aplicaţiei Cont Client de pe site-ul www.termoficareoradea.ro. Facturile pot fi achitate fără niciun cost suplimentar la oricare dintre băncile colaboratoare, şi anume: Banca Transilvania, Raiffeisen Bank, BRD, Piraeus Bank.

Pentru a fi întotdeauna informaţi cu privire la întreruperile în furnizarea energiei termice, cetăţenii pot accesa harta Termo Alert, de pe site-ul mai sus amintit, unde vor fi publicate toate avariile şi termenul de remediere a acestora.

Orice solicitare poate fi transmisă şi pe adresa de mail relaţii@termoficareoradea.ro, urmând a fi soluţionată cu promptitudine.

Termoficare Oradea S.A. vă urează Sărbători Fericite şi un călduros La Mulţi Ani!