Shopping Center Holding SRL a anunţat preluarea Tiago Mall Oradea, valoarea tranzacţiei fiind estimată la 30,5 milioane de euro. "Centrul comercial Oradea Shopping City (fost Tiago Mall) dezvoltat de Shopping Center Holding, cu o suprafaţă închiriabilă brută de 30.000 metri pătraţi, se preconizează a fi finalizat începând cu primăvara anului 2011 şi va găzdui peste 120 de unităţi de retail, un food-court complet, magazine de produse alimentare, precum şi cele mai mari facilităţi de petrecere a timpului liber din regiune. Acesta va cuprinde, de asemenea, peste 1.000 de locuri de parcare", se arată într-un comunicat transmis marţi de companie.

Conceput pentru a deveni principala atracţie din oraş, dezvoltatorii promit că mall-ul va oferi clienţilor săi zone speciale de relaxare şi o paletă largă de divertisment: noi retaileri de renume internaţional în domeniul modei, restaurante şi cafenele, cinema multiplex, piste de bowling, jocuri electronice de ultimă generaţie, cazino, dar şi un centru de sănătate şi înfrumuseţare.

Unele dintre ele vor fi introduse în Oradea pentru prima dată. De exemplu, Oradea Shopping City va găzdui o zonă pentru copii supravegheată de personal calificat, dar şi un Centru de Divertisment complet pentru întreaga familie, ce va oferi activităţi distractive pentru toţi membrii săi, "fiind cu siguranţă, cel mai mare din regiune".

Tot ca o premieră pentru Oradea, zona de food-court va oferi, pe lângă "o experienţă culinară completă a bucătăriilor de specialitate", şi o vedere panoramică a spaţiului de agrement din jur. 

Mall-ul va fi dotat şi cu o curăţătorie, va oferi servicii bancare, florărie, agenţii de turism, puncte de presă ori servicii de telecomunicaţii. Tot aici se vor putea ţine evenimente dedicate, prezentări de modă, târguri ori festivaluri.

"Dezvoltatorul Shopping Center Holdings SRL, care are o mare experienţă pe piaţa locală precum şi relaţii extinse şi strânse stabilite cu cele mai multe branduri de renume internaţional, va introduce în Oradea Shopping City o serie de noi branduri internaţionale de modă pe piaţa de retail din oraş, alături de o varietate de mărci deja cunoscute în piaţa românească. În acest moment, centrul comercial Oradea Shopping City este pre-închiriat în procent de 60%", se mai arată în comunicat.