Lansat de doar două săptămîni, primul număr al noii serii a revistei de cultură "Familia" şi-a epuizat tirajul iniţial.

Trecută printr-un proces de schimbare atît ca prezentare grafică, cît şi ca orientare editorială, revista de cultură "Familia" a avut lansarea primului număr al seriei a VI-a în data de 23 februarie, la librăria Cărtureşti Lotus. Evenimentul s-a bucurat de o prezenţă numeroasă online, dar şi offline, un lucru mai puţin obişnuit pentru o revistă de cultură în aceste vremuri. Astfel, s-a dovedit că "Familia" poate fi, în continuare, un brand care să atragă cititorii din Oradea, din ţară, dar şi din afara României.

Încă din prima zi, chiar din timpul lansării, s-a dovedit că exemplarele puse de redacţie la dispoziţia librăriei au fost insuficiente. Majoritatea celor prezenţi n-au mai ajuns să îşi procure un exemplar, trebuind să se limiteze la răsfoirea paginilor virtuale ale revistei, lucru posibil datorită noului site, mai modern şi mult mai atractiv, lansat odată cu revista tipărită.

Din păcate, nici al doilea stoc ajuns la librărie n-a avut viaţă lungă. Solicitările celorlalte librării din lanţul naţional Cărtureşti au făcut ca, în mai puţin de o săptămînă, un al treilea stoc să fie necesar pentru satisfacerea cititorilor curioşi de noua ofertă editorială a "Familiei".

Astfel, revista a mai putut onora doar cererea librăriei Humanitas Oradea, înainte ca tirajul iniţial, de 300 de exemplare, să fie epuizat.

În momentul de faţă, redacţia "Familiei" a solicitat suplimentarea tirajului cu 150 de exemplare, deşi nu este sigur că acesta va fi suficient pentru difuzarea la nivel naţional a revistei în reţeaua Librăriilor Humanitas, precum şi în alte librării independente şi lanţuri de librării cu care se poartă tratative în prezent.

Judecînd după toate acestea, se poate spune cu certitudine că relansarea reviste de cultură "Familia" a fost un real succes. Un succes de public, ceea ce îl face cu atît mai important.