Marţi dimineaţă, la sediul OTL au fost deschise ofertele pentru asigurarea forţei de muncă pentru activitatea de controlare a legitimaţiilor de călătorie în tramvaiele şi autobuzele din Oradea. Până la termenul limită, ora 10, au fost depuse trei oferte aparţinând unor firme cu sediul în Bihor.

Conducerea OTL a decis la sfârşitul anului trecut să renunţe la propriii controlori şi să apeleze la serviciile unei firme de leasing de forţă de muncă, organizând o procedură de achiziţie directă ce a presupus anunţarea, pe 14 ianuarie, a condiţiilor de participare şi a documentelor necesare.

"În anunţul de participare şi caietul de sarcini pe care le-am postat pe site-ul nostru am specificat că suma la care estimăm noi serviciul de asigurare a forţei de muncă pentru controlarea legitimaţiilor pe şase luni este de 252.000 de lei. Până la termenul limită am primit trei oferte, din partea firmelor Minvesea, cu sediul în Gepiu, care a ofertat 228.000 de lei, Barett, din Oradea, cu 247.000 de lei, şi Italmarco, cu sediul tot în Oradea, cu o ofertă de 251.500 de lei", a declarat pentru BIHOREANUL jurista OTL Mihaela Maliţa, membră în comisia de evaluare a ofertelor.

În documentaţia de participare, OTL a cerut ca societăţile interesate să facă dovada că au ca obiect principal de activitate plasarea forţei de muncă şi că au experienţă similară, derulând în trecut un contract similar. Două dintre cele trei oferte, însă, au fost incomplete, astfel încât comisia a decis să ceară completări din partea celor două firme care le-au depus.

"Două oferte, cea a firmei Minvesea şi cea a Italmarco, nu au conţinut toate documentele cerute de noi. Mai exact, nu ne-au prezentat documente care să ateste că au ca obiect principal de activitate plasarea forţei de muncă şi care să ateste că au experienţă similară. Dar, pentru a asigura transparenţă, am cerut clarificări cu privire la aceste aspecte, termenul limită pentru a le primi fiind 22 decembrie, ora 14", a precizat Mihaela Maliţa.

După primirea documentelor, comisia de evaluare a ofertelor va decide cărei firme îi va fi atribuit contractul.

Conducerea OTL a decis să lucreze cu o firmă de leasing forţă de muncă în locul propriilor angajaţi, după ce anul trecut controlorii au fost protagoniştii mai multor scandaluri, 8 dintre ei fiind prinşi în flagrant de poliţiştii bihoreni cerând ori luând şpagă chiar de la agenţi sub acoperire.

Citiţi mai mult în articolul: Boacteri "cu chirie": OTL renunţă la propriii controlori şi contractează serviciile unei firme care "închiriază" forţă de muncă