Fundaţia Comunitară Oradea şi-a schimbat casa! Ne-am mutat într-un spaţiu nou, primitor şi deschis pentru toţi oamenii implicaţi activ în comunitatea noastră, despre care vom dezvălui mai multe în 14 octombrie, odată cu inaugurarea acestui spaţiu.

Noul nostru spaţiu este destinat comunităţii, astfel ieri am lansat "Vânătoarea de litere", o campanie de promovare a hub-ului Fundaţiei Comunitare Oradea, în care invităm toţi orădenii să se implice!

În ce constă această campanie? Am pus în locaţii diferite din Oradea câte un afiş cu o literă din noul nume al hub-ului nostru şi cu un indiciu despre locaţia unde se găseşte următoarea literă din denumire.

Cei care doresc să se alăture campaniei noastre trebuie să "vâneze" literele în locaţiile din oraş, să le fotografieze şi să le încarce pe pagina de Facebook a evenimentului "Vânătoarea de litere" https://www.facebook.com/events/485659392017371/, iar mai apoi să ghicească noul nume al hub-ului nostru. Atunci când o persoană adaugă o fotografie, trebuie să eticheteze locaţia unde a găsit litera. Pentru fiecare fotografie încărcată, Vernicolor România va sprijini cu 1 leu programul Fondul Ştiinţescu Oradea.

Participanţii la campanie, atunci când adaugă fotografia cu litera pe pagina evenimentului nu doar fac o faptă bună, susţinând Fondul Ştiinţescu Oradea, dar intră şi în cursa pentru cele 12 premii puse la bătaie:

- cinci cărţi

- cinci invitaţii duble la Cinema Lotus

- o cină pentru două persoane la Steak Hub Ramada

- două pizza şi două băuturi la pizzeria Vezuv din Lotus 2.

Odată cu finalizarea campaniei "Vânătoarea de litere", în data de 14 octombrie, vom dezvălui numele hub-ului Fundaţiei Comunitare Oradea şi vom anunţa câştigătorii premiilor.

Claudia Abrudan
Director Executiv  Fundaţia Comunitară Oradea

(Advertorial)