Un angajat din Oradea al firmei de curierat Cargus este acuzat de un client căruia trebuia să îi ducă un colet că l-a agresat. Incidentul s-a petrecut în cursul zilei de miercuri, pe strada Kogălniceanu, iar cel care a filmat a fost chiar clientul agresat.

"Un angajat Cargus Oradea m-a luat de gât azi şi-a vrut să dea în mine pentru că am depus o reclamaţie legată de cum a refuzat să-mi livreze coletul pe motiv că - citez din memorie - "n-ai nicio dovadă că-s aici să ţi-l predau". Aşa că l-am filmat şi i-am spus că "acum am dovadă că eşti aici". Când a văzut că pornesc filmarea a dat să plece. Cei de la Cargus mi-au dat un nume - Mircea M. - care nu se potriveşte la fizic cu nimic din ceea ce tocmai am văzut în baza de date a Poliţiei. Pentru că da - vin de la Poliţie, unde am mers să depun o plângere. Folosiţi cu încredere serviciile de Curierat Cargus. Dacă vine coletul cu două zile întârziere, dar scăpaţi fără un cap în gură, să vă socotiţi norocoşi", a scris, miercuri seară, pe Facebook, psihologul orădean Răzvan T. Coloja, publicând şi filmuleţul.

Într-o declaraţie făcută BIHOREANULUI, acesta a explicat că totul a pornit după ce curierul cu pricina a refuzat să îi ducă un colet până la uşa apartamentului, cerându-i să coboare din bloc după pachet. Clientul i-a spus să urce, totuşi, dar curierul i-ar fi închis telefonul în nas, pentru ca ulterior să răspundă că îi la livra coletul a doua zi. Nemulţumit de atitudine, Coloja i-a făcut plângere apelând call-center-ul serviciului.

După câteva minute, angajatul firmei de curierat a revenit, revoltat că fusese reclamat la şefi. A urmat un schimb de replici în fața blocului, iar după ce Coloja a scos telefonul mobil să filmeze, curierul s-a arătat enervat şi mai tare.

Filmarea postată pe Facebook arată cum curierul îl amenință pe psiholog. "Te bat, mă", zice printre dinţi bărbatul, scena fiind observată şi de soţia lui Coloja, care ameninţă că sună la Poliţie. "Da' nu mă face video", răspunde curierul, spunându-i femeii că soţul său "m-a ameninţat". Scena filmată se termină cu curierul plecând, cu tot cu colet.

"Am mers sus, am depus a doua reclamație, prin call-center, și la 10 minute m-am trezit cu tipul la ușă, zicându-mi să deschid, să îmi dea coletul. I-am zis că nu, pentru că a încercat să mă strângă de gât. Am fost la Poliţie şi am decis că voi face o plângere pentru agresiuni fizice şi alte infracţiuni şi ameninţare. Nu am depus încă efectiv plângerea doar pentru că nu ştiam numele său exact şi nu am vrut să greşesc, dar am la dispoziţie 90 de zile. Nu este firesc să se comporte aşa. Mă gândesc dacă voi face plângere şi la Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor, să văd cum rezolvă problema", a spus Coloja.

Până una, alta, Coloja a rămas, deocamdată, fără colet, reprezentanții firmei promițându-i, însă, că vor rezolva problema în curând.

UPDATE:

Într-o precizare transmisă ziarului, angajaţii staţiei Oradea a firmei de curierat Urgent Cargus s-au solidarizat cu colegul lor. „Orele şi zilele de muncă depuse de colegii mei, chiar si de Mircea Mihuţa, nu merită să fie călcate în picioare de către nimeni”, afirmă Eduard Dobrai, managerul staţiei.

Citiți punctul de vedere al reprezentantului firmei de curierat în articolul „Suntem şi noi oameni”: Colegii curierului de la Urgent Cargus Oradea acuzat că a fost agresiv îi iau apărarea