Ediţia a XIX-a a Raliului Carpaţi Retro, organizat în premieră în Bihor, şi-a desemnat câştigătorii. Potrivit unui comunicat transmis duminică de organizatori, fruntaşul competiţiei a fost un Ford Capri mk1, cu an de fabricaţie necunoscut, care l-a avut ca pilot pe Mihai Hatisi, iar copilot pe Mihaela Hatisi.
Pe locul doi s-a clasat un Volkswagen 1302 S, din 1972, pilotat de Ionuţ Căşuneanu şi copilotul Cornel Socariciu (foto), iar pe locul trei un Fiat 124 Spider din 1979, avându-l ca pilot pe Laszlo Robert, iar copilot pe Ovidiu Gherman.
Premiul pentru cea mai veche maşină din competiţie i-a aparţinut orădeanului Adrian Farcaş, care are un Peugeot 201 din 1929. Bătrâna maşină s-a clasat pe ultimul loc în topul raliului, pentru simplul motiv că n-a participat la toate cele trei etape de concurs, care însumau aproape 400 de kilometri. Autoturismul vechi de aproape un secol nu ar fi rezistat la un drum atât de lung, a explicat proprietarul său. Toţi premianţii au fost aplaudaţi sâmbătă seară, într-o gală anume organizată la Hotel Ramada.
Vineri şi sâmbătă, Bihorul a găzduit a XIX-a ediţie a Raliului Carpaţi Retro, competiţie care a avut loc în premieră în judeţul nostru. 46 de maşini s-au înscris în concursul care a presupus parcurgerea unor trasee de la Oradea la Sălacea şi retur, respectiv de la Oradea la Roşia, cu întoarcere prin Bratca şi apoi pe DN 1. Finish-ul competiţiei a fost la Cetatea Oradea, unde au parcat sâmbătă seară toate maşinile.
Concursul a avut parte şi de peripeţii. Aşa cum BIHOREANUL a scris, instalaţia electronică pentru cronometrarea maşinilor a fost furată vineri, cel mai probabil din parcarea hotelului Ramada, aşa că organizatorii au fost nevoiţi să cronometreze manual autoturismele. Fireşte, au făcut plângere la Poliţie, sperând că vor recupera paguba de aproximativ 10.000 euro.