Până la 18.000 de articole oferite într-un spațiu de aproape 3.400 metri pătrați, 240 locuri de parcare și o galerie comercială cu unități diverse sunt doar câteva dintre caracteristicile noului hipermarket Kaufland din Oradea, deschis pe strada Seleușului din Velența.

Magazinul furnizează un sortiment variat de produse, cu preocuparea ca o parte cât mai mare să fie proaspete și autohtone, iar aproape 100 angajați au misiunea să trateze clienții cu amabilitate, respect și promptitudine.

Deschidere cu promoții

Kaufland a inaugurat, joi dimineață, noul magazin, situat în strada Seleușului nr. 22. Construcția desfășurată pe mai bine de 6.000 metri pătrați, din care aproape 3.400 mp sunt spații de vânzare, a fost începută în luna iunie a anului trecut.

Cu ocazia deschiderii, orădenii sunt invitați să ia parte la un show culinar și să profite de promoții speciale, fiind disponibile inclusiv produse oferite cu reduceri de 50% din prețuri. Firește, promoțiile vor continua săptămânal, așa cum Kaufland deja și-a obișnuit clienții, atât la articolele alimentare, cât și la cele nealimentare.

Varietate de produse

Magazinul oferă o varietate de până la 18.000 articole, de la legume și fructe, produse de brutărie și patiserie, alimente de bază și delicatese, produse congelate, mezeluri și brânzeturi, inclusiv la o linie de vitrine cu servire asistată de 17,5 metri, până la băuturi, dulciuri și produse nealimentare.

Clienții sunt deserviți de 16 case de marcat, dintre care 10 cu personal de încasare, iar 6 expres, de tip self check out.

La punctul Grill din exterior, clienții sunt așteptați cu un meniu variat de mâncăruri gustoase gata preparate - ceafă de porc, mici, turinger, cabanos, pui la rotisor, cartofi prăjiți etc.

Deschis zilnic

Noul magazin este deschis zilnic, de la orele 7.00 la 22.00, de lunea până sâmbăta inclusiv, respectiv între orele 8.00 și 20.00 duminica.

Hipermarketul Kaufland din strada Seleușului are o parcare cu 240 locuri, din care 10 pentru persoane cu dizabilități și alte 8 destinate familiilor cu copii, precum și locuri de acces la stații de încărcare a mașinilor electrice și rastele pentru biciclete.

Unitatea are și o galerie comercială, unde orădenii pot găsi o farmacie Dr. Max, o pizzerie Pizzarelli, magazin Tabac Xpress, centru de copiat chei Silca, magazin Digi, curățătorie chimică Eurocleaning și frizerie X Fresh Barber Shop.

Kaufland premiază reciclarea

În linie cu angajamentul companiei față de mediu, noul hipermarket Kaufland este prevăzut cu sisteme de colectare separată a ambalajelor, unde clienții sunt recompensați pe loc pentru fiecare gest sustenabil.

„În interiorul magazinului, clienții găsesc un automat de tip self-service, unde pot recicla ambalaje în schimbul voucherelor de extra-reduceri. Pot colecta aici ambalaje de tip PET, sticlă și aluminiu. De asemenea, la intrare, în spațiul special amenajat sub forma unei broscuțe țestoase, clienții pot depune ambalaje ale produselor cosmetice sau de curățenie și sunt recompensați cu vouchere de 35% reducere la cumpărarea altor produse noi”, a explicat managerul magazinului, Mariana Ghiț.


Deschiderea pentru public a magazinului din Velența a fost precedată, miercuri, de o prezentare pentru presa locală, în cadrul micii festivități care a urmat panglica inaugurală fiind tăiată de managerul magazinului împreună cu viceprimarul Antonia Nica, invitată din partea municipalității orădene

Best Buy Award

Kaufland este între cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.500 de magazine în 8 țări. În România, Kaufland are 148.000 de angajați și o rețea de 167 de magazine.

Anul acesta, Kaufland România a primit pentru a cincea oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate-preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață.

„Obiectivul nostru este să aplicăm cele mai inovatoare tehnologii în domeniul retail, astfel încât clienții să se bucure de produse proaspete, la cel mai bun raport calitate-preț, prin promovarea sustenabilității și a produselor locale”, arată compania.

(advertorial)