ZF, în parteneriat cu Raiffeisen Bank România, organizează conferinţa ZF Bran­duri româneşti la Oradea în 12 septembrie, eveniment unde comunitatea locală de antreprenori va dezbate importanţa unui brand pentru business şi cum au reuşit să creeze afaceri locale puternice.

Într-o piaţă dominată din ce în ce mai mult de branduri străine ale companiilor internaţionale, cu bugete de marketing pe măsură, strategia de branding devine necesară pentru antreprenorii locali care vor să treacă testul timpului.

Adaptarea la trendurile actuale, înţelegerea consuma­to­rului şi comunicarea permanentă cu acesta sunt aspecte la care antreprenorii români trebuie să îşi îndrepte atenţia.

La conferinţa ZF de la Oradea vor veni reprezentanţii celor mai importante companii din Bihor, un judeţ vizitat anual de circa 500.000 de turişti, potrivit celor mai recente date, Oradea atrăgând cele mai multe vizite.

Vecinătatea cu graniţa de vest a ţării a adus în judeţ şi numeroşi investitori, care şi-au construit fabrici atât în Oradea, cât şi în alte localităţi. Bihorul se află în primele cinci judeţe din clasamentul zonelor care au atras cele mai multe fonduri europene în actualul exerciţiu financiar (2014-2020), arată datele furnizate de Ministerul Fondurilor Europene, cu 2,3 miliarde de lei şi 176 de contracte pentru proiecte de finanţare din bani europeni.

Cum pot transpune companiile locale aceste cifre în business şi cât investesc în branding pentru a rămâne competitive sunt subiecte care vor fi abordate la evenimentul ZF de la Oradea.

Evenimentul ZF reuneşte oameni de afaceri care au reuşit să creeze şi să dezvolte branduri puternice pentru companiile lor cu o istorie de câteva zeci de ani pe piaţă, dar şi antreprenori aflaţi la început de drum. Conferinţa Branduri româneşti de la Oradea din 12 septembrie 2019 face parte dintr-un turneu al ZF şi Raiffeisen Bank prin ţară, în câţiva dintre polii economici ai României. Până acum au fost organizate conferinţe în Cluj-Napoca, Iaşi, Constanţa, Timişoara şi Galaţi.