Conform mai multor resurse din mediul online, operatorii cazinourilor online au în vedere chiar triplarea costului de achiziție al utilizatorilor, vizând în principal retenția acestora. Mai exact, se dorește crearea unei baze de utilizatori stabile, o bază care poate aduce foarte multe beneficii unui cazinou online. Dacă aruncăm o privire la Don RO, observăm cum acesta utilizează excepțional ofertele și promoțiile pentru a atrage noi jucători.

Contrar așteptărilor, utilizatorii sunt pe primul loc, și nu finanțele acestora, atunci când vine vorba de industria jocurilor de noroc online. Ei bine, acesta este doar începutul atunci când vine vorba de retenția jucătorilor!

Modalități unice de abordare a utilizatorului

Astfel, în ziua de astăzi, utilizatorul este tratat precum un VIP sau cel puțin are accesul la programe VIP mult mai atractive - cu mai multe bonusuri și oferte. Analiștii și experții din industrie au ajuns la concluzia că dezvoltarea elementelor speciale, VIP, ale unui cazinou online cresc semnificativ rata de retenție a utilizatorilor.

Desigur, acest aspect este problematic pentru unii operatori. Spre deosebire de Don RO, aceștia nu acordă importanță specială bonusurilor, ofertelor, promoțiilor și evenimentelor speciale care pot fi ținute în cadrul unui cazinou online.

Încurajarea realizării unei depuneri

O altă mare problemă cu care se confruntă operatorii de cazinouri online sunt utilizatorii care revendică un bonus sau o ofertă fără depunere, după care devin inactivi pe platformă. Aceștia sunt utilizatori care nu realizează nicio depunere, anume care nu au niciun impact asupra evoluției cazinoului.

Rezolvarea problemei constă, deseori, prin aplicarea de oferte mult mai atractive privind bonusurile la prima depunere realizată, oferte precum cele găsite în cazinoul Don RO. Prin urmare, utilizatorii noi de cazinouri se pot bucura de mai multe beneficii după prima depunere realizată, tendință care pare că va fi exploatată foarte mult în perioada care urmează.

Utilizatorii VIP sunt tratați ca atare

Programele VIP din mediul online rareori se pot compara cu cel din mediul fizic, tradițional. Totuși, acest lucru este pe cale să se schimbe. La nivel de industrie, există rapoarte care indică comunicare directă dintre administratorii cazinourilor și utilizatorii VIP, precum și oferirea de bonusuri și promoții speciale acestora.

Astfel, interacțiunea cu utilizatorii de seamă se întoarce la rădăcini, punându-se foarte mult accentul pe crearea unei relații personale dintre utilizator și administratorii unui cazinou online. Într-adevăr, nu este un lucru pe care ne așteptam să-l vedem aplicat în această industrie, dar este un lucru care se pliază extrem de bine în contextul programelor VIP și de fidelitate.

Partenerii afiliați sunt utilizați la intensitate maximă

Principiile de retenție aplicate la nivelul unui cazinou precum Don RO sunt transmite și către partenerii afiliați ai acestuia. Afiliații, la rândul lor, au rolul de a promova retenția utilizatorilor, anume cultivarea de relații mai personale cu aceștia, sporind astfel rata de reactivare (după înregistrare și inactivitate) și de retenție (după realizarea primei depuneri).

Astfel, un operator online, pentru a avea succes în ziua de astăzi, trebuie să apeleze la toate resursele posibile din media și să-i ofere astfel utilizatorului o platformă completă. Acesta nu se mai poate baza doar pe renume și pe gama variată de jocuri, de exemplu.

Trebuie să-și folosească toți așii din mânecă!

(advertorial)