Ea e oglinda elegantă, mereu perfect aranjată şi totdeauna zâmbitoare a primului mall din Oradea. Prezintă toate evenimentele Lotus Center şi relaţionează cu toate vedetele sosite în oraş.

În spatele aparenţelor, Beatrice Szuhai e însă mereu pe fugă, iar telefoanele îi sunt tot timpul încinse. "Pentru mine, imposibiliul trebuie să devină posibil", este deviza ei. Că aşa-i în marketing...

Strategia Bea

Puţini sunt pasionaţii de shopping care n-au auzit de "Beatrice de la Lotus". De şase ani încoace, Beatrice Szuhai, acum în vârstă de 25 de ani, concepe, organizează, promovează şi prezintă toate evenimentele celui dintâi centru comercial al oraşului. A ajuns aici în urma unei preselecţii, pe când era studentă la Ştiinţe Economice şi, în timpul liber, manechin cu câteva titluri de Miss la activ. "Am prezentat un show alături de Lucian Oros şi, zic eu, m-am descurcat, având în vedere că nu aveam pregătire pentru aşa ceva", îşi aminteşte ea debutul.

În scurt timp avea să fie implicată şi în organizarea evenimentelor, iar apoi a devenit responsabil de marketing, postură din care caută non-stop să le facă pe plac orădenilor. "În marketing ideea e să atragi lumea. Pentru mine, de pildă, a fost o mare satisfacţie că aproape 100.000 de orădeni au venit în weekend-ul trecut, când la noi au cântat Edward Maya, Voltaj şi Guess Who, iar Cătălin Botezatu a făcut un show de modă total", spune tânăra.

Nou non-stop

Evenimentele despre care vorbeşte Bea au coincis cu ale altor centre comerciale, dar ea susţine că nu există vreo legătură între ele, căci Lotus îşi vede liniştit de creşterea lui. "Pentru Lotus Center a fost a doua ediţie a The Pink Days, nu o premieră", spune ea cu tărie.

În privinţa strategiei Lotus, Beatrice afirmă că mall-ul e în continuă extindere şi căutare de noutăţi. "Facem ultimele finisări la o sală de nunţi de la etaj, avem singurul restaurant japonez din oraş, vom deschide cel mai modern spaţiu de joacă, iar joi se redeschide restaurantul KFC. Dar nu va fi unul tradiţional, ci mai mare şi elegant, cu terasă", enumeră ea câteva surprize.

Pe placul clienţilor

În plus, spune Bea, în curând "un brand celebru şi de mult dorit de orădeni" îşi va deschide magazinul în Lotus, ea fiind încrezătoare că şi acesta va avea succes. "În ziua deschiderii brandurilor Inditex, orădenii au luat cu asalt noile magazine. Şi în continuare sunt foarte căutate mai ales de "fashioniste", care până acum mergeau în Debreţin", spune responsabila de marketing.

Pentru a-i mulţumi în continuare pe orădeni, Beatrice crede că e datoare să afle fără încetare ce le place. "Magazinele, artiştii, evenimentele - toate sunt alese în funcţie de preferinţele orădenilor. Şi atunci mi-am zis: Dacă îi vreţi, îi aducem!", explică ea, convinsă că secretul pentru atragerea cât mai multor orădeni este să faci ceva pentru fiecare din ei. "Trebuie să faci un fel de rotaţie în evenimente. Să te ocupi şi de copii, şi de vârsta a doua, să faci şi concerte, şi prezentări de modă, dar şi comedie".

Vedetă discretă

Deşi în apariţiile publice este mereu ca scoasă din cutie, Bea mărturiseşte că o zi oarecare de muncă e totdeauna agitată. "Sunt în priză tot timpul. Încep la birou de la ora 9, unde mă aşteaptă mailuri, telefoane, acte, mape. Teoretic, lucrez până la 5 după-amiaza, dar practic totdeauna durează mai mult. În plus, de obicei în week-end-uri mai am şi evenimente de prezentat. Între toate astea, filmez pentru emisiunea Inedit cu Beatrice, de la Antena 1 Oradea", spune ea.

Cu un aşa program, nu-i prea rămâne timp liber. "Nu prea am vreme pentru mine, iar de cât îmi rămâne profit relaxându-mă alături de cei dragi sau evadând într-o excursie alături de persoana iubită". Şi, chiar dacă admite că jobul ei poate fi şi al naibii de dificil uneori, nu se plânge deloc. E mulţumită, căci şi-a transformat pasiunea în meserie.