De Ziua Mondială a Apei, Compania de Apă Oradea a intrat în rând cu lumea şi şi-a lansat aplicaţia prin clienţii sunt scutiţi de drumul la casierie şi pot să-şi plătească online facturile.

Pe site-ul CAO, www.apaoradea.ro, orice client al companiei poate să-şi facă un cont, pe care îl va folosi ca să-şi plătească facturile. Pentru a se înregistra, utilizatorul trebuie să îşi declare o adresă de e-mail validă, o parolă, codul electronic ce se regăseşte pe factură şi un număr de telefon. Odată ce are contul creat, de fiecare dată când se va înregistra va găsi aici facturile emise şi plăţile efectuate.

"Este un serviciu similar cu al altor companii. În plus, însă, noi avem partea de relaţionare şi comunicare index", a declarat Ovidiu Mureşan, director comercial al CAO, miercuri, într-o conferinţă de presă.

Facilităţile la care s-a referit Mureşan sunt, într-adevăr, folositoare clienţilor. Mai precis, prin intermediul acestei aplicaţii, CAO poate transmite mesaje clienţilor săi privind eventualele avarii care duc la întreruperea furnizării apei şi, totodată, clienţii pot să-şi declare indexul contoarelor. Ei nu trebuie să-şi facă griji că vor tasta un index greşit, însă. "Dacă utilizatorul va introduce o sumă nereală, de trei ori mai mare decât media ultimelor luni, i se dă o perioadă de gândire, în care poate să verifice ce a tastat", a explicat Mureşan.

Aplicaţia poate fi folosită gratuit de orice client al CAO şi tot gratuit poate fi descărcată din magazinul de aplicaţii pentru telefoanele sau tabletele cu sisteme de operare Android, iOs sau Windows.