De ceva vreme, concursurile de frumuseţe au reînceput să-şi facă loc în viaţa mondenă. În această toamnă, pe parcursul unei singure luni au fost programate chiar două întreceri de Miss, cu organizatori diferiţi.

Dacă cea mai frumoasă fată din Crişana a fost aleasă sâmbăta trecută în club Avenue, frumoasele Oradiei şi ale Bihorului se vor întrece la sfârşitul lunii noiembrie, într-un show sponsorizat de Leonardo, cu premii în valoare totală - promit organizatorii - de circa 10.000 de euro.

Frumuseţe cât încape

Frumuseţea este din nou premiată. De mai bine de doi ani, doi organizatori se întrec cu ardoare să pună în scenă show-uri de frumuseţe. Bucureşteanul Viorel Bratu, prin firma sa Tres Jolie, şi-a înregistrat marca Miss Crişana, iar în 2011, anul trecut şi anul acesta le-a dat OK-ul unor firme şi asociaţii locale să ţină la Oradea concursul de frumuseţe. Sâmbăta trecută, de altfel, mai multe tinere domnişoare au defilat în clubul Avenue pentru a obţine acest titlu, show-ul fiind prezentat de "burlacul" Bogdan Vlădău.

De cealaltă parte, iniţiatorii locali nu s-au lăsat mai prejos. Brandul Leonardo, deţinut de Florin Panea, are la rândul lui înregistrate mărcile Miss Oradea şi Miss Bihor. În organizarea acestuia, Miss Oradea s-a ţinut în 2012 pentru prima oară după 7 ani, la restaurantul Butoiul de Aur, în prezenţa unor oficialităţi precum prefectul Claudiu Pop, viceprimarul Ovidiu Mureşan şi vicepreşedintele CJ Ioan Mang, cărora le-a cântat Andreea Bălan. Aşadar, evenimentul n-a trecut deloc neobservat.

Miss cu mii de euro

15 Banes.jpgSâmbătă, 23 noiembrie, acelaşi Butoi de Aur va găzdui ediţia cu numărul 24 a concursului de frumuseţe Miss Oradea, în cadrul căruia se va decerna în acest an şi titlul de Miss Bihor. Evenimentul este organizat de Leonardo şi de Mike Media & Events, firma omului de televiziune Mihai Baneş. "Anunţăm concursul devreme pentru că ne dorim să vină în acest an multe fete care nu au nicio legătură cu agenţiile de modelling. Asta nu înseamnă că acestea din urmă nu pot să participe", spune Baneş.

Că vor continua în modelling sau nu, concurentele se pot alege, oricum, cu premii consistente, oferite mai ales de Leonardo, dar şi de alţi sponsori. "Câştigătoarele titlurilor de Miss Oradea şi Miss Bihor vor primi câte 500 de euro cash, dar şi vouchere de la diverşi sponsori tot în valoare de 500 de euro", anunţă organizatorul. În plus, patru dintre sponsori îşi vor alege preferatele lor, pe care le vor premia cu câte 500 de euro fiecare. Leonardo mai pune la bătaie şi alte trei titluri de Miss: Leonardo, Sexy Lady şi High Heels. Câştigătoarele acestora vor primi câte 300 de euro şi vouchere tot în valoare de 300 de euro. Una peste alta, organizatorii spun că valoarea premiilor cumulate în bani şi vouchere ajunge la 10.000 de euro.

Frumoasă, nu înaltă

Orădencele şi bihorencele interesate pot să se înscrie în concurs începând cu 23 octombrie, fie pe pagina de Facebook Miss Oradea, fie la adresa de mail missoradea@yahoo.ro, până pe 16 noiembrie, data preselecţiei. La ediţia 2013 s-a decis ca înălţimea minimă cerută concurentelor să nu mai fie de 1,70 m, ci de 1,65 m. "Aşteptăm cele mai frumoase fete din Oradea şi din judeţ la preselecţie. Vârsta minimă acceptată este de 16 ani", zice Baneş.

Doritoarele trebuie să completeze un formular cu mai multe informaţii, dar şi să trimită trei fotografii recente, dintre care obligatoriu una să fie portret, iar o alta să le prezinte corpul. Ce-i drept, nu mulţi orădeni se vor putea bucura de spectacolul din 23 noiembrie, locurile la Butoiul de Aur fiind limitate. Aşadar, fanii frumuseţilor trebuie să-şi rezerve locuri din timp, cumpărând vouchere de consumaţie în valoare de 60 de lei.

Miss Oradea 2012, Amalia Herlaş, le încurajează pe tinere să participe la concurs, spunându-le că nu au nimic de pierdut, ba din contră, s-ar putea să intre în lumina reflectoarelor şi, de ce nu, a agenţiilor de modelling. Aşadar, oglindă, oglinjoară, cine-i cea mai frumoasă din... Oradea?