Biroul de presă al Poliției Bihor a anunțat, marți, că a pus în practică procedurile dispuse prin Ordonanța de Urgență a Guvernului 41/2016 privind stabilirea unor măsuri de simplificare la nivelul administrației publice centrale și pentru modificarea și completarea unor acte normative.

Astfel, atât copia actului de identitate, necesară obținerii unor documente de la poliție (cazier judiciar, avize, atestate etc.), cât și dovada plății amenzii de circulație se pot trimite, scanate, pe o adresă de e-mail înființată special în acest scop de Poliția Bihor.

„Pentru a nu mai apela la serviciile poștale sau pentru a nu vă mai deplasa la unitatea de poliție, trebuie să transmiteți dovada plății amenzii la e-mailul unității teritoriale din care face parte agentul constatator care v-a sancționat, respectiv pentru Inspectoratul de Poliție Județean Bihor la adresa: oug41.2016.sr@bh.politiaromana.ro”, se arată în informare.

Pe aceeași adresă se poate transmite și copia scanată a cărții de identitate necesară obținerii de documente eliberate de poliție.

Totodată, pentru obținerea certificatului de cazier judiciar, nu se mai solicită timbrul fiscal în valoare de 2 lei.

„Adresa de e-mail pusă la dispoziția cetățenilor pentru obținerea de informații legate de emiterea certificatului de cazier judiciar este cazier@bh.politiaromana.ro”, se mai precizează în comunicat.

Ordonanța de Urgență a Guvernului 41/2016 privind stabilirea unor măsuri de simplificare la nivelul administrației publice centrale și pentru modificarea și completarea unor acte normative, prezentat pe larg de BIHOREANUL, a fost emis pe 1 iulie, în baza sugestiilor a peste 40.000 de cetăţeni, și prevede o serie de măsuri pentru eliberarea birocrației, cetățenii fiind scutiţi de plata unor taxe iar pe cele rămase în vigoare, având posibilitatea să le achite prin internet.

Citiți amănunte în articolul: Război birocrației!