Începând de marţi, 26 iulie, programul de lucru cu publicul a ghişeului pentru eliberarea certificatelor de cazier judiciar a fost modificat ca urmare a schimbărilor survenite la programul de încasare a taxelor.

Astfel, în zilele de luni, marţi şi miercuri, ghişeul este deschis publicului între orele 8.30 şi 15.00, în zilele de joi programul este până la orele 16.30, în timp ce vineri se încheie la ora 14.00.

Poliţiştii reamintesc faptul că, în Oradea, ghişeul de unde poate fi ridicat certificatul de cazier judiciar se află pe strada Dunării, nr. 2.

Pentru a se obţine un certificat de cazier judiciar în România, cei interesaţi pot depune personal cererea-tip, cu datele complete de stare civilă şi motivată, la orice subunitate de poliţie în care există ghişeu de cazier judiciar, însoţită de actul de identitate aflat în termen de valabilitate şi chitanţa prin care se face dovada achitării taxei de prestare serviciu, în cuantum de 10 lei.

Persoanele juridice pot obţine un certificat de cazier judiciar prin reprezentant legal, care trebuie să-şi dovedească calitatea depunând o copie de pe actul de identitate al reprezentantului legal.

Pentru certificatul de cazier, persoanele juridice prezintă o cerere-tip, cu datele complete de identificare şi motivată, la orice subunitate de poliţie în care există ghişeu de cazier judiciar, însoţită de dovada calităţii de persoană juridical şi chitanţa prin care se face dovada achitării taxei de prestare serviciu, în cuantum de 10 lei.