Dealerul local al Dacia, Auto Bara, a oferit orădenilor o lansare entuziastă a celei de-a doua generaţii de maşini născută din colaborarea dintre Renault, uzina de la Mioveni şi Centrul de Cercetare de la Titu, în care producătorul francez a investit până acum peste 2 miliarde de dolari, prezentarea de joi seară de la Era Shopping Park fiind o combinaţie de arte menită să sublinieze performanţele tehnologice ale noilor modele de Logan, Sandero şi Stepway.

O idee trăznită? O idee trăznet!

În deschiderea evenimentului, managerul general al Auto Bara Oradea, Octavian Bara, a vorbit despre istoria de succes a colaborării dintre Renault şi Dacia, începută cu multe decenii în urmă, dar transformată într-o poveste de succes din anul 2004, când în România a fost lansat Loganul.

"Mulţi au crezut atunci că este o idee trăznită, pentru că scopul a fost crearea unei maşini al cărei succes să treacă graniţele ţării, dar s-a dovedit o idee trăznet. Pentru că nimeni n-a mai reuşit să creeze o berlină cu atâtea dotări, fiabilă, robustă şi accesibilă ca Loganul, care a fost transformat dintr-o marcă naţională într-una internaţională", a spus Bara, amintind că în cei 7 ani la Mioveni au fost produse peste 2 milioane de unităţi, din care 425.000 au fost vândute în România, iar celelalte în peste 60 de ţări din întreaga lume.

De la robusteţe la frumuseţe

Dealerul Dacia a arătat că noua generaţie, Dacia 3D, astfel numită pentru că se lansează concomitent nu mai puţin de trei modele noi, se remarcă prin acumularea, pe lângă fiabilitate, a unei noi trăsături pentru maşina românească: un design frumos, plus încorporarea a noi tehnologii de vârf la nivel mondial.

"Dacia are toate ingredientele pentru succes, un succes care se datorează experienţei Renault, creativităţii româneşti, dar şi publicului românesc, care a cumpărat de la început această maşină, dând încredere mărcii pentru a se dezvolta în plan internaţional", a spus Octavian Bara.

El a amintit că atuurile mărcii se regăsesc şi în reţeaua de comercializare şi service a Dacia din întreaga ţară, amintind că - de pildă - la Oradea sunt asigurate numeroase servicii adiacente, precum consiliere la vânzare pentru ca oamenii să opteze pentru achiziţionarea celei mai potrivite variante pentru ei, consiliere pentru finanţare, servicii de asigurare RCA şi Casco la cele mai mici preţuri de pe piaţă, lucrări de calitate înaltă atât în perioada de garanţie, cât şi în post-garanţie, service de urgenţă non-stop, piese de origine, hotel pentru anvelope şi serviciu de buy-back.

Prezentare cu artă

Cele trei noi modele ale Dacia au fost prezentate, rând pe rând, prin filmuleţe care ilustrau caracteristicile tehnice ale maşinilor, prezentarea fiind colorată prin mai multe momente artistice bine primite de public, cu aplauze şi ovaţii, şi asigurate de trupa de dans Cool Style, avându-i în componenţă pe cunoscuţii Cornel Ogrean şi Ilaria Cherloabă, care şi-au câştigat notorietatea la emisiunea Dansez pentru tine, de naista Oana Lianu şi de magicianul Eduard Maliţa.

De altfel, acesta din urmă a "introdus" noile modele printr-un număr de iluzionism spectaculos, făcând-o pe asistenta sa Bianca să "dispară", iar în locul ei să apară vedeta generaţiei 3D, un Logan cu o motorizare de doar 0,9 litri pe benzină în trei cilindri, dar cu 90 de cai putere, care consumă - potrivit manualului tehnic - doar 5 litri de combustibil la suta de kilometri.

De altfel, publicul prezent sub cupola Era a înconjurat rapid cele trei maşini expuse, pentru a constata primii noutăţile oferite de Dacia, interesându-se, de asemenea, şi de preţurile care - surpriză - sunt mai mari cu doar 200-300 de euro faţă de modelele primei generaţii. Ca exemplu, un Logan Acces şi un Sandero costă doar 6.690 euro, în condiţiile în care încorporează tehnologie nouă din partea Renault, maşinile având dotări extrem de atractive, precum sisteme de navigaţie şi media cu touch-screen, volane reglabile şi comenzi în volan.

Porţi deschise

Auto Bara a început, tot joi, operaţiunea Porţi Deschise, care va dura până duminică inclusiv, în acest interval desfăşurându-se mai multe concursuri dotate cu premii constând în câte o maşină Logan şi Sandero.

În perioada campaniei, Dacia distribuie la nivel naţional un milion de coduri de participare, care permit intrarea în cursa pentru câştigarea unei maşini, codurile putând fi găsite în pliantele distribuite prin presă, în reţeaua de agenţi autorizaţi Dacia sau pe site-ul www.dacia.ro şi pe pagina de Facebook a mărcii. Codurile pot fi verificate în showroom-urile Dacia, cu ajutorul seifurilor care au fost instalate în locurile special amenajate pentru desfăşurarea concursului.

Participanţii ale căror coduri de participare vor fi declarate necâştigătoare mai au o şansă, putând participa în continuare la o tombolă al cărei premiu este o Dacia Stepway.

Totodată, pe durata campaniei, pe pagina de Facebook Dacia se vor acorda mai multe premii zilnice, constând în 200 aparate de radio cu căşti X-Ray şi 4 IPod Touch, pe care le vor putea câştiga cei care vizitează showroom-urile şi care postează pe pagina de Facebook a mărcii fotografii cu seiful Dacia.