Compania noastră trece printr-un proces de digitalizare și dezvoltare continuă, iar, în vederea unei comunicări mai clare și transparente, am dezvoltat pagina de client și modalitatea de a primi facturile pe e-mail, pentru că ne dorim să protejăm mediul înconjurător cât putem de mult.

Contul de client a fost dezvoltat pentru a vă putea urmări ridicările și pentru a putea efectua plata facturilor AVE direct din acest loc. Pentru a vă putea loga în contul dumneavoastră de client este necesar să aveți contractul la îndemână și să căutați în partea întâi a contractului detalii pentru logare pe pagina rfid.ave-bihor.ro adică: utilizatorul și parola. Toți clienții au aceste date în contract.

Spre exemplu:

„cod abonat/parolă acces pe pagina rfid.ave-bihor.ro: 1000958932 (utilizator)/ se.BL!123 (parola)“.

Atenție, în loc de rfid.ave-bihor.ro, logarea va fi făcută accesând https://www.ave-bihor.ro/Account/Login!

Factura electronică, de asemenea, este un mod eficient de livrare a acesteia în timp util și ecologic. Pentru a vă activa factura electronică este necesar să scrieți un e-mail la adresa office@ave-bihor.ro și să solicitați acest serviciu. În urma activării serviciului veți primi facturile numai în format electronic, pe adresa dumneavoastră de e-mail.

Echipa noastră este dedicată asigurării unei experiențe cât mai plăcute și eficiente în vederea comunicării cu dumneavoastră, iar acest pas reprezintă un angajament ferm către o experiență îmbunătățită și personalizată privind serviciile oferite de noi.

Vă mulțumim pentru colaborare!

AVE BIHOR

Urmăriți BIHOREANUL și pe Google News!