Înaintea primelor jocuri de pe teren propriu din acest sezon, cele din cadrul Memorialului Antonio Alexe, conducerea campioanei României la baschet masculin, CSM CSU Oradea, și-a prezentat un nou partener, „sponsor tehnic”, după cum a declarat președintele Șerban Sere. Este vorba de firma de echipament sportiv Bellotto.

Sponsor nou

“Compania Bellotto este noul sponsor tehnic al echipei de baschet. Am ajuns la un acord cu privire la modalitatea de furnizare a echipamentului, Bellotto urmând să ne furnizeze produsele sub formă de sponsorizare. Este vorba despre o colaborare care se va întinde pe parcursul următorilor patru ani, în valoare totală de aproximativ 60.000 euro. Am ales acest partener, în primul rând pentru că Bellotto are o vastă experiență în producția de echipament sportiv”, a afirmat Șerban Sere, la conferința de presă, în care a prezentat echipamentul.

Conducerea clubului a dorit să promoveze, prin acest parteneriat, brandurile românești. „Bellotto are sediul central la Marghita. Este o mândrie pentru noi să ne asociem numele de un brand local, unul consacrat în propriul domeniu de activitate. Doresc să îi mulțumesc domnului director Salamon Alexandru, pentru interesul și deschiderea afișate față de acest parteneriat”, a spus Sere.

Pentru că la jocurile de acasă Federația Română de Baschet solicită echipelor să evolueze în culori deschise, CSM CSU Oradea va evolua în echipament alb, cu inserții roșii, iar în deplasare echipamentul va fi în roșu.

Record de abonamente

Pe de altă parte, după succesul din sezonul trecut - când, în premieră a câștigat campionatul -, clubul orădean a consemnat un real succes şi în ceea ce privește vânzarea abonamentelor. Astfel, până în prezent au fost vândute pentru noul sezon aproximativ 700 de abonamente, aproape de trei ori mai mult decât anul trecut și încă se așteaptă să mai fie vândute în jur la 200.

“Până la această oră am vândut aproximativ 700 de abonamente, în condițiile în care pe parcursul sezonului trecut am avut aproximativ 200. Acest lucru mă încântă, deoarece orădenii au dat dovadă de atașament față de echipa noastră. Am vândut abonamente tuturor categoriilor de vârstă, având persoane minore, adulte, de vârsta a 2-a și a 3-a, iar acest lucru îmi arată că baschetul și CSM Oradea atrag public din toate categoriile. Abonamente se pot face în continuare, la sediul clubului, după programul anunțat pe site-ul oficial”, a precizat președintele CSM CSU Oradea.

Exclusiv online

De asemenea, clubul orădean pune deja în vânzare și bilete pentru Super Cupa României, programată a se desfășura la Arena Antonio Alexe, pe 15 septembrie, cu începere la ora 18:00, când adversară îi va fi U-Banca Transilvania Cluj-Napoca.

Conform site-ului oficial al clubului CSM, „în perioada 7-11 septembrie (adică în cursul zilelor de miercuri, joi, vineri, sâmbătă și duminică) biletele se vor putea achiziționa exclusiv online, accesând site-ul www.eventbook.ro. Procedura este următoarea: doritorul își selectează sectorul, rândul și locul de pe planul interactiv al sălii, efectuează plata și salvează biletul cu cod de bare vizibil.

Bilete se pot achiziționa fie din contul personal de Facebook, fie cu un cont creat pe site-ul eventbook.ro. Apoi, la intrarea în incinta Arenei Antonio Alexe, posesorul prezintă biletul (fie tipărit, fie salvat pe un device - telefon mobil sau tabletă) pentru a fi scanat. După scanare, posesorul este invitat să-și ocupe locul în sală cu precizarea că locul selectat la achiziționare trebuie respectat!

Începând de luni, 12 septembrie, biletele se vor pune în vânzare și la sediul CSM Oradea din strada Primăriei nr. 3, la etaj.