1. Nu este clar dacă scopul proiectului este să-i aducă pe țărani la oraș sau să-i scoată pe orădeni la țară.

2. Proiectul este furat de la Emil Boc, care de 10 ani se laudă cu el. Între timp, Boc l-a îngropat și a devenit metrou.

3. OTL-ul va gestiona noile trenuri și a demarat un parteneriat cu CFR, pentru că pe fiecare garnitură e nevoie de un naș.

4.Cei care vor să facă selfie pe garnitură sunt rugați, pentru siguranța lor, să o facă pe varianta de tramvai, la 600 de volți, și nu la cea de tren, la 27 de mii de volți.

5. Pentru că se va înființa o nouă linie pe Lacu’ Roșu, riveranii din zona bufetului cer ca trenul să aibă și vagon restaurant.

6. Ca să nu aibă probleme cu întoarcerea, trenurile sunt construite în așa fel încât să poată fi conduse de la ambele capete. Problema apare când va fi câte un mecanic la fiecare capăt.

7. Fiind vorba de o garnitură care va străbate și mediul rural și cel urban, nu se știe dacă jocul de cărți unanim acceptat va fi cruce sau bridge.

8. Tram-trenul va avea toaletă sau se consideră că toată garnitura e o budă?

9. Cel mai rău scenariu posibil: să vină rar ca un tramvai și să întârzie ca un tren.

10. Dacă nu venea Ilie Bolojan la conducerea Consiliului Județean, vechea garnitură de șefi ar fi dus și ea tramvaiul până la aeroport, dar la Debrețin, nu la Oradea.

Acest articol este un pamflet și va fi tratat ca atare

Urmăriți BIHOREANUL și pe Google News!