Biroul de Evidenţă a Persoanelor Oradea a revenit, începând din 7 februarie, în sediul din strada Republicii nr. 24, după patru luni în care a funcţionat în Sala Florica Ungur.

În intervalul scurs, spaţiul în care funcţionează Evidenţa Populaţiei a fost reabilitat şi modernizat.

"Întreg sediul a fost reabilitat, iar în spaţiul de lucru cu publicul a fost înlocuit mobilierul şi a fost înfiinţat al doilea ghişeu la care se fac fotografii, astfel încât timpul de aşteptare pentru depunerea de documente în vederea obţinerii cărţii de identitate să se reducă", a declarat pentru BIHOREANUL şeful Biroului de Evidenţă a Populaţiei, Nicoleta Cherei.

Potrivit coordonatorului biroului, până acum timpul de aşteptare la cele zece ghişee de lucru, dintre care două sunt organizate pentru eliberarea de documente, iar unul serveşte ca birou de informaţii, a fost de circa 10 minute. "Având în vedere că în momentul de faţă avem două ghişee la care se face preluarea imaginii, estimăm că timpul de aşteptare va scădea", a spus Cherei.

De altfel, fiecare ghişeu de preluare a documentelor a fost amenajat astfel încât să poată fi dotat cu cameră foto în momentul în care biroul va trece la eliberarea cărţii de identitate electronice.

La fel ca până acum, programul de lucru cu publicul al Biroului de Evidenţa Persoanelor este de luni până joi între orele 8 - 18, iar vineri între orele 8 - 16.