Campania de promoții Black Friday a fost stabilită în acest an în România pe 11 noiembrie, însă există companii și retaileri care au început deja promoțiile de tip „pre-Black Friday”.

În total, în această perioadă, în România ar urma să se cumpere produse în valoare de 400 de milioane de euro, confom unei analize realizate de compania de consultanță Frames, citată de Euronews România și economedia.ro.

În anul 2021, suma a fost în jurul a 350 milioane de euro, arată consultanţii Frames. În contextul inflației, se arată în analiza publicată de aceștia, „teama de scumpiri va genera, în mod paradoxal, una dintre cele mai bune perioade de shopping din ultimii ani" şi "va fi, probabil, ultimul bal înainte de criza economică spre care ne îndreptăm".

„Teama de scumpiri este catalizatorul febrei cumpărăturilor din acest an. Va fi o adevărată vânătoare de promoţii, de preţuri mai bune la aproape toate tipurile de produse şi servicii, de la îmbrăcăminte şi încălţăminte la electronice, electrocasnice, produse de beauty, alimente şi băuturi. Focusul majorităţii clienţilor va fi pe cumpărarea unor produse de care au nevoie sau despre care se gândesc să le cumpere acum până să se scumpească'', notează analiza de specialitate.

În România, ziua de "Black Friday 2022" a fost stabilită pentru data de 11 noiembrie, moment în care marea majoritate a retailerilor vor lansa oferte speciale. Există totuși companii, precum Flanco, Orange, Altex şi Media Galaxy, care au dat deja startul reducerilor, pe care le vor oferi timp de mai multe săptămâni.

Urmăriți BIHOREANUL și pe Google News!