Pentru a afla stadiul lucrărilor la DN 76 Oradea-Deva, aflat în responsabilitatea CNADNR, nu a Consiliului Judeţean Bihor, preşedintele CJ Cornel Popa a organizat din nou, joi dimineaţă, o întâlnire cu reprezentanţii celor trei firme angajate de Companie să execute lucrările de reabilitare la cele tot atâtea tronsoane ale drumului naţional: CCCF Timişoara (pentru tronsonul Oradea-Beiuş), Construct Mod Oradea (între Lunca şi limita cu judeţul Arad) şi VV Azvi (în zona Ştei).

Conform unui comunicat de presă emis de CJ, Popa s-a întâlnit cu managerul general al CCCF Drumuri şi Poduri Timişoara, Aurel Sraer, de la care a primit asigurări că tronsonul de aproximativ 50 de km de care se ocupă va fi reabilitat în acest an.

"S-au atacat lucrările de executare a benzii a treia după Răbăgani spre Beiuş, începe execuţia de lucrări la cele patru poduri şi la lucrările de casetare, rigole, canalizări, trotuare. Săptămâna viitoare vor fi demarate lucrările, din Sânmartin spre Băile Felix, urmând a fi finalizate în 15 iunie. Suplimentăm baza de producţie cu o staţie de betoane şi cu una de asfalt, în Ceica, pe lângă cea existentă în Palota. (...) Promisiunea noastră este că la final de an tronsonul să fie executat în întregime", a spus şeful firmei timişorene.

CCCF Timişoara primeşte de la CNADNR 163 milioane lei în schimbul reabilitării tronsonului Oradea-Beiuş.

În ce priveşte Construct Mod, proprietarul acestei firme, Ovidiu Moldovan, nu a participat la întâlnire, dar a transmis telefonic că "prin ordin al ministrului Transporturilor nu se pot efectua lucrări la carosabil până la 1 aprilie", astfel încât până la această dată lucrează la zidurile de sprijin, iar "de la începutul săptămânii viitoare vom deschide încă trei puncte de lucru pentru aceste lucrări", urmând ca firma să-şi încheie treaba pe cei 19,67 km. "anul acesta".

Tot până la 1 aprilie, firma VV Azvi, a comunicat reprezentantul acesteia, Claudiu Frangulea, "vom efectua lucrări pentru organizarea şantierului", urmând ca după această dată să înceapă lucrările efective la carosabil, pe care trebuie să le finalizeze până în septembrie 2015.